Makko med 3 gull
Gift med forumet
Jeg har arvet en emmajunga vogn med teleskophåndtak. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg regulerer disse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skrur du dem opp, er to sånne til å skru på på hver side. husker ikke hvilken vei du skrur siden det er så lenge siden, og drar håndtaket opp og ned som du vil ha det. Kan være litt hardt å dra opp og ned.Jeg har arvet en emmajunga vogn med teleskophåndtak. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg regulerer disse?
Får ikke til:-(Da skrur du dem opp, er to sånne til å skru på på hver side. husker ikke hvilken vei du skrur siden det er så lenge siden, og drar håndtaket opp og ned som du vil ha det. Kan være litt hardt å dra opp og ned.
Litt lettere med bilde ja ;-)Du skrur den nederste delen (den største) utover. Når den er løsnet litt kan du justere opp og ned. Vis vedlegget 165134
Takk for forklaring. Fikk det fremdeles ikke til, kanskje mannen får til? Den har stått som barnehagevogn så sikkert "grodd fast"Du skrur den nederste delen (den største) utover. Når den er løsnet litt kan du justere opp og ned. Vis vedlegget 165134
De er ganske harde i utgangspunktet, så det er nok fullt mulig de sitter godtTakk for forklaring. Fikk det fremdeles ikke til, kanskje mannen får til? Den har stått som barnehagevogn så sikkert "grodd fast"