Regnværsdag

Fargeklatten89

Elsker forumet
God ettermiddag ☺️ hva gjør man på en regntung søndag?(annet enn å hoppe i høyet for oss prøvere) Hva gjør dere? Tips mottas med stor takk, for en kjedelig dag

Rydder i huset, bretter klær, monterer lamper og fikser ting og tang før vinteren :P

Rydder, vasker osv :P Ungene er ute å leker seg selv om det er dårlig vær, mannen har ordnet med vinterdekk på bilen.. Middag snart, så kanskje vi går oss en tur på lekeplassen :) Ikke så mye regn nå, men det er sur og kald vind.

Her er jeg hjemme aleine i dag. Skikkelig sløvedag på sofaen/ i godstolen.... Ruger som best jeg kan :-) Ser på dårlig TV, strikker på kjole til vesla i magen og spiser..... Farlig å fylle frysen opp med god bakst, ender jo med at jeg spiser det sjøl i stedet for å ha til besøk...... Men sulten om dagen så får bare fylle på ;)

Nå er det leking og nettbrett som gjelder i dette hus; Har vært i bursdag og nettopp kommet hjem.

Har hatt opprydding i alle klærne mine udannet, og levert i konteiner! Vasket hus og sove på sofaen!

Barna ville besøke pappa'n sin som har hvert på tur, så ble veldig stille/stusslig i dag! Kjenner jeg savner dem allerede og venter på at barna skal komme hjem:)

Har regna hele uka her.
Men gubben har tatt ungen med ut så e har fått rydda og laga middag i dag.
Så har vi 3 vært på bowling.
Når gutten søv ska mor ut å gå seg en tur :)

Hatt besøk av venner med barn, da går virkelig tiden unna

Her har det regnet i ett sett i snart 2 uker :(

Back
Topp