Regnvær!

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Hva er deres forhold til regnvær? Og hva med barna?
Selv elsker jeg regn, og går meg gjerne en tur i plaskende regn, jo mer jo bedre! Minien her også elsker regnvær og vil gjerne ut å leke.
Har så mange venner som er "allergiske" mot regn, så alt av planer avlyses hvis det regner, for da må man jo være inne. Skjønner ikke helt den jeg, er jo litt kjipt å lære barna det også, eller?

|Frosken| skrev:
Hva er deres forhold til regnvær? Og hva med barna?
Selv elsker jeg regn, og går meg gjerne en tur i plaskende regn, jo mer jo bedre! Minien her også elsker regnvær og vil gjerne ut å leke.
Har så mange venner som er "allergiske" mot regn, så alt av planer avlyses hvis det regner, for da må man jo være inne. Skjønner ikke helt den jeg, er jo litt kjipt å lære barna det også, eller?

Regn er deilig, jeg elsker å være ute i regnvær:) Beste jeg viste når jeg var liten var å bygge hytte ute, der hadde jeg med tepper og kjeks å bare lå å hørte på regnet plaske. Og hva er mer gøy enn å hoppe i vanndammer, sette bøtter under takrenner å lage leire osv. Jeg er rar sier alle:) Men det finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær:) Men liker godt at sola er innom også. Kan bli altfor mye regn om det regner i ukesvis:)

Så lenge jeg er tørr på bena så spiller det null rolle hvilket vær det er.. Hvis det ikke tordner da.. Det liker vi ikke..

Back
Topp