Regntrekk til tfk hardbag og multi x

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Syntes regntrekkene til TFK er for tette, så tenkte kjøpe et annet.. Lurer på om noen har erfaring med regntrekk som sitter godt på TFK hardbag og eventuelt også passer til multi x?
 
Har et som hører til simo, er jo ikke optimalt, men sitter da på og holder vogna tørr. De som hører til ser så utrolig tette og ekle ut! Husker det var sånn trekk på trilla vi hadde da jeg og lillesøster var små.. Ellers har jeg en venninne som anbefalte et regntrekk fra teutonia som har en liten kalesje over åpninga som skjermer litt, hun har tfk multi x.


Februar-14 mamma <3
 
jeg har hørt at TULLSA skal passe.. men er usikker på om det skal være str til liten bag eller den litt større..

http://www.mimmis.no/produsent/83-tullsa.aspx
Ja, ikke aner jeg.. Står at den til vanlig passer typ emmaljunga og brio. Syns jo tfk sine bagger har god plass, men de er ikke like dype og ruvende som simo/emmaljunga. Sende en mail og høre?


Februar-14 mamma <3
 
Ja, ikke aner jeg.. Står at den til vanlig passer typ emmaljunga og brio. Syns jo tfk sine bagger har god plass, men de er ikke like dype og ruvende som simo/emmaljunga. Sende en mail og høre?


Februar-14 mamma <3
gjordt d nå:)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Tullsa regntrekk til liten bag, passer til TFK hardbag:) så da bestilte jeg en slik :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Back
Topp