Regntrekk til stelleveske - nødvendig?

Dråpeblomst

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Dette er mitt tredje svangerskap og de to andre gangene hadde jeg ikke regntrekk til stellevesken. Husker jo at stellevesken ble våt og det er jo upraktisk. Men klarer ikke å huske om jeg tenkte at jeg burde hatt det og om det er verdt det denne gangen. Hvis jeg skal gå tur i regnværet er nok det for å få luft / få baby til å sove, og da lar jeg stellevesken bli hjemme uansett.

Har dere tenkt å kjøpe det?

Kanskje det er det jeg skal også, for jeg kom på etter jeg hadde laget tråden, at jeg har kjøpt stellesekk - og det trekker jeg har funnet er kun til stelleveske - ikke stellesekk :p

Har ikke hørt om regntrekk til stelleveske :p
Men jeg hadde den under vogna. Var det seriøse mengder nedbør, hadde jeg en gjenbrukspose eller plastpose over.

Bor i Bergen, og har trillet timesvis i regn.. Da har jeg bare puttet stellevesken i en plastpose og hatt den under vognen (uten plastpose blir den gjennomvåt selv om den er under vognen - hurra for horisontalt bergensregn..).

Visste ikke at det var en greie en gang :p
Men regntrekket mitt går over styret slik at det dekker godt over stelleveska også.

Pleier jo uansett å impregnere både stelleveske og vogna. Regn preller bare av og så mye enklere å vaske når små klissete barnehender får romstere fritt ;)
Holder vogna så mye penere også.

Hvilken impregnering bruker du?
Bare vanlig tekstil imp. Fåes kjøpt overalt som fra sko og klesbutikker til steder som biltema og clas ohlson.
Liker godt de nano impregneringene da, der alt bare preller av :happy: spesielt de fra norskehjem.no lillesøsteren min hadde uggs for noen år siden, brukte på de tok ikke til seg vann i det hele tatt. Holdt seg så fine.

Bare vanlig tekstil imp. Fåes kjøpt overalt som fra sko og klesbutikker til steder som biltema og clas ohlson.
Liker godt de nano impregneringene da, der alt bare preller av :happy: spesielt de fra norskehjem.no lillesøsteren min hadde uggs for noen år siden, brukte på de tok ikke til seg vann i det hele tatt. Holdt seg så fine.

Det skal jeg sjekke ut. Impregnerte forrige vogn og utstyr, men husker ikke hvor sprayen er, så må nok kjøpe ny. Takk for tips :)

Back
Topp