Regntrekk til søskenvogn?

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg så på Barnas Hus istad at de hadde et nylon-regntrekk i merket Tullsa som var beregnet til både bag og sete samtidig... Men der måtte bagen være på høyre side! Jeg har TFK søskenvogn og der står det spesifisert at bagen MÅ være på venstre side... Noen som vet om tilsvarende regntrekk som passer på TFK? Vil helst unngå de tykke plasttrekkene....

gutt09jente11 skrev:
Vet ikke, men hør med butikker rundt om?

Hva med å ta et til bagen og et til sportsdelen? Går det?

Da må jeg ha de tykke plasttrekkene, og de tar så utrolig mye plass å oppbevare i vogna...

Vi har TFK twinner twist duo, og hadde bag på.

Og vi hadde bag'en på på den siden slik at det passer emd Tullsa regntrekket (som er et fantastisk trekk, ikke dogger det slik orginaltrekkene gjør eller).
Har aldri sett det stått skrevet at bagen MÅ være på en spesiell side hvertfall, og finner ikke noen infor om det i papirene som fullgte med min 2010 modell.

Er foresten ei fantastisk søskenvogn :)

syddihodet skrev:

Og vi hadde bag'en på på den siden slik at det passer emd Tullsa regntrekket (som er et fantastisk trekk, ikke dogger det slik orginaltrekkene gjør eller).
Har aldri sett det stått skrevet at bagen MÅ være på en spesiell side hvertfall, og finner ikke noen infor om det i papirene som fullgte med min 2010 modell.

Jeg har TFK 2011 søskenvogn. Går bare an å ha den på venstresiden :/ Prøvde først høyre men det var umulig!

Moradi skrev:

syddihodet skrev:

Jeg har TFK 2011 søskenvogn. Går bare an å ha den på venstresiden :/ Prøvde først høyre men det var umulig!

Spurte sambo om dette nå, og han sa at vi måtte skru løst noe (og seff skru dte på igjen) for og få feste bøylene bagen festes på i understellet når vi ville ha bag'en på den andre siden.

Så da skal det vel egentlig ikke gå, men med litt egenvilje så gikk det :)

Her i huset var det ikke et alternativ engang og bruke de orginale trekkene pga de er så tykke og tette.

Back
Topp