Regntrekk til Bugaboo

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Dere med Bugaboo Buffalo, hvilket regntrekk har dere? Synes det original-trekket var helt hånete...
 
Dere med Bugaboo Buffalo, hvilket regntrekk har dere? Synes det original-trekket var helt hånete...
Hånete?? :D
Jeg har ikke prøvd vogna i praksis enda, men synes egentlig originaltrekket var greit? Kanskje litt tett? Men som sagt har ikke prøvd det i praksis så skal følge denne tråden :)
 
Hånete?? :D
Jeg har ikke prøvd vogna i praksis enda, men synes egentlig originaltrekket var greit? Kanskje litt tett? Men som sagt har ikke prøvd det i praksis så skal følge denne tråden :)
Ja, nesten ikke lufting på det.. Også tar det stor plass når man ikke bruker det. Generelt ikke fan av sånne stive!
 
Ja, nesten ikke lufting på det.. Også tar det stor plass når man ikke bruker det. Generelt ikke fan av sånne stive!
Skal følge med på denne tråden. Er så mange på nettet som mener det er helt ubrukelig, men tror det har kommet ett nytt. For det jeg har er ikke vanskelig å sette på, men som sagt kan hende det blir kjempe klamt å varmt.
 
Skal følge med på denne tråden. Er så mange på nettet som mener det er helt ubrukelig, men tror det har kommet ett nytt. For det jeg har er ikke vanskelig å sette på, men som sagt kan hende det blir kjempe klamt å varmt.
Jeg ga det ikke et så helhjertet forsøk da jeg oppdaget at det så og si ikke var lufting.. Det er liksom litt alfaomegao_O
 
Går for vanlig "billig/standard" trekk, evt tinkafu sitt med sånn gjennomsiktig regnskjerm på tror jeg. Takler heller ikke de harde/klumpete originaltrekkene:p
 
Det er luftemulighet, men da regner det jo inn på baby....kjøpte et fra Elodie Details, et mykt som bare er til å trekke over vogna. Ser ikke like fint ut, men er mye mer praktisk enn originaltrekket. Håper de skifter det ut med noe som funker bedre!
 
Det er luftemulighet, men da regner det jo inn på baby....kjøpte et fra Elodie Details, et mykt som bare er til å trekke over vogna. Ser ikke like fint ut, men er mye mer praktisk enn originaltrekket. Håper de skifter det ut med noe som funker bedre!
Kan du ta bilde av vogna med det trekket på ved anledning? :)
 
Det er luftemulighet, men da regner det jo inn på baby....kjøpte et fra Elodie Details, et mykt som bare er til å trekke over vogna. Ser ikke like fint ut, men er mye mer praktisk enn originaltrekket. Håper de skifter det ut med noe som funker bedre!
800540_1.jpg

Vi har forresten dette, og den luftinga på siden er jo bare for syns skyld...
 
Synes mange regntrekk er slik. Forstår ikke at det går gjennom når det ropes høyt om helseteppe osv foran åpningen. Neida, tett plastikk foran hele vogna, det er greit! :p vi har det som var med emmaljunga. Det er jo dekkende overalt bortsett fra åpningen , så regner det i "rett vinkel" så regner det jo rett inn i vogna. Trekket er heller ikke godt nok til st det tåler mer enn litt yr.. :( men har ikke funnet en bedre erstatter.. som ikke dekker hele åpninga.
 
800540_1.jpg

Vi har forresten dette, og den luftinga på siden er jo bare for syns skyld...
Ser nå at det var buffalo det var snakk om, jeg har cameleon og der er det lufteluke foran på midten (som ikke ble brukt fordi alt ble vått....)
 
Kan du ta bilde av vogna med det trekket på ved anledning? :)
Den er i boden, men googla og her er et bilde:
img_0793.jpg

Sånn er vårt også. Det sprakk i sømmene fordi det var for lite elastisk også. Veldig fornøyd med resten av vogna, men det trekket er håpløst.
 
Back
Topp