Regntrekk til babyjogger city elite

Bollebaker87

Elsker forumet
Septembergull'17
Jeg er ute etter et regntrekk til babyjogger city elite og har hørt at de som hører til babyjogger er så dårlige.
Har noen et godt trekk å anbefale?
Universaltrekket jeg har passer ikke :sorry:

Er de dårlige da?! Jeg hadde babyjogger-regntrekk til babyjogger city mini GT og var superduperfornøyd. Men vi bor ikke i Bergen akkurat. Bor i tørre innlandet så bruker regntrekk kanskje 5 ganger i året. Men har vært veldig fornøyd med det i allefall.

Blir overrasket om det til elite er dårligere. Er jo alfa omega at trekket passer til vogna

Er de dårlige da?! Jeg hadde babyjogger-regntrekk til babyjogger city mini GT og var superduperfornøyd. Men vi bor ikke i Bergen akkurat. Bor i tørre innlandet så bruker regntrekk kanskje 5 ganger i året. Men har vært veldig fornøyd med det i allefall.

Blir overrasket om det til elite er dårligere. Er jo alfa omega at trekket passer til vogna

Jeg så to kommentarer under produktet inne på jollyroom sin nettside hvor to forskjellige personer sa de var dårlige og gikk opp i sømmene.
Vil regntrekket dekke baksiden av vognen godt nok om ryggen er lagt helt ned?

Jeg så to kommentarer under produktet inne på jollyroom sin nettside hvor to forskjellige personer sa de var dårlige og gikk opp i sømmene.
Vil regntrekket dekke baksiden av vognen godt nok om ryggen er lagt helt ned?
På city mini GT gjorde det i allefall det :) men elite er jo en litt annen vogn så jeg kan ikke svare sikkert på den.
Vårt regntrekk gikk ikke opp i sømmene de nesten tre årene vi hadde det.

Om du vil lese enda flere tilbakemeldinger enn de to du fant på Jollyroom er det lurt å søke opp et produkt på Amazon så kan du lese titalls om ikke hundrevis av tilbakemeldinger :)

På city mini GT gjorde det i allefall det :) men elite er jo en litt annen vogn så jeg kan ikke svare sikkert på den.
Vårt regntrekk gikk ikke opp i sømmene de nesten tre årene vi hadde det.

Om du vil lese enda flere tilbakemeldinger enn de to du fant på Jollyroom er det lurt å søke opp et produkt på Amazon så kan du lese titalls om ikke hundrevis av tilbakemeldinger :)

Takk for tips, det skal jeg gjøre! :happy:

Det kjipe med babyjogger sitt er jo at det er dønn tett. Nå har ikke vi brukt vogn (ikke før sovevogn i barnehage), men tinkafu sitt passer fint på sportsdelen, og funka på bagdelen når vi testa :)

Noen som vet om andre enn tinkafu sitt som kan passe?

Back
Topp