Regntrekk på vogna når det er sol

Snabeldyret

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Aprillykke 2017
Oktoberlykke2020❤
Har sett flere som går rundt med tette regntrekk over barnevogna når det er sol ute. Ingen tegn til skyer eller regn.
Tenker at det må jo bli varmt og klamt der inne for babyen?

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Hvorfor bruker man regntrekk når det er sol?

Hørtes rart ut og langt fra komfortabelt for ungen :O

Har aldri hørt om det eller sett det. Høres helt på jordet ut O.o

Ser det titt og stadig her og, har bare tenkt at de ikke gidder å ta det av.

Ja sett flere ha stormtrekk midt på sommeren i sola. Gjerne med myggnetting over den lille åpningen som er igjen i kalesjen. Regner med det er sol de er redd for, bør heller kle på barnet heldekkende men svale klær.

Vi har regntrekk på omtrent hele tiden nå om våren, det er så ustabilt vær her at det kan komme 2-3 regnbyger i løpet av duppen selv om det er blå himmel når vi setter henne ut. Setter alltid vogna i skyggen da, og det er ganske stor åpning på regntrekket så det er ikke store forskjellen fra å ikke ha det på.
Om vi er ute på trilletur har vi ikke på trekket før det eventuelt er nødvendig.

Vi tar på regntrekk ved behov. Mye ustabilt vær her og. Men går ikke rundt med regntrekk på fordi..

Da jeg kjøpte vogna mi ble jeg anbefalt av hun i butikken å alltid ha regntrekket på,for å unngå at fargen på vogna falmet,eller hva det heter...

For å si det sånn,det rådet følger jeg ikke! Må da bli utrolig varmt og klamt?

Da jeg kjøpte vogna mi ble jeg anbefalt av hun i butikken å alltid ha regntrekket på,for å unngå at fargen på vogna falmet,eller hva det heter...

Herre min :o fargen på vognen er jo ikke viktigere enn helsen til barnet! Kan ikke tro at hun anbefalte deg det :o Hårreisende altså :@

Herregud hvor tett går det an å bli?

Har nesten aldri brukt regntrekket jeg, kun hatt det på når det faktisk har begynt å regne når jeg har vært ute på tur. Ser ikke poenget med å ha regntrekket på når det ikke regner :confused:

Har simovogn så den tåler en god del regn uten regntrekk på. Kan ta på regntrekk hvis jeg ser at det er stor fare for regn og vogna skal stå ut mens hun sover - men regntrekket vårt har like stor åpning som det vanlige trekket så blir ikke klamt av den grunn. Men som regel springer jeg ut å tar det på hvis det starter å regne ;)
Er vi ut på trilletur så tar vi det på hvis det starter å regne! ;)

Back
Topp