Regntrekk City Elite

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
River av meg håret snart, jeg finner jo ingen som passer. Hvilket har dere?

River av meg håret snart, jeg finner jo ingen som passer. Hvilket har dere?

Jeg kjøpte orginaltrekket og det fungerer fint, men opplever ar det blir veldig tett og klamt på varme dager.
Det er nok helt topp på kalde dager, men nesten litt skummelt hvor tett det ble når keg brukte det under en regnskur nå i forrige uke

Jeg kjøpte orginaltrekket og det fungerer fint, men opplever ar det blir veldig tett og klamt på varme dager.
Det er nok helt topp på kalde dager, men nesten litt skummelt hvor tett det ble når keg brukte det under en regnskur nå i forrige uke
Ja det er derfor jeg ikke vil ha det... Liker ikke den typen trekk. Så er på utkikk etter et universalt som dekker hele kalesjen.

Vi fikk med i pakka originaltrekket til city mini gt, tipper de er ganske like, og brukte for første gang i dag. Oioioi, tror vi må ha universalt også!

Vi har tinkafu sitt. Det orginale synes jeg ikke noe om. Men tinkafu sitt er supert. Brukt det på 3 forskjellige vogner og like fornøyd :)

Har så nysgjerrig unge så vil helst ha den helt nede[emoji6]

Vi pleier også å dra den helt ned, men nå har vi ikke trilla med det trekket enda, så får se hvordan det blir. Kun brukt en gang når det så ut til å komme ei skur under duppen.
Har jo ikke vært mange dråpene i sommer :p

Vi har også tinkafu. Litt knotete, men mye bedre enn babyjogger sitt originale regntrekk.

Bruker tinkafu sitt :)

Hadde universaltrekk.

Du kan jo ha oppe lufteluka bak? Da blir det ikke tett. Den er så langt under vogna at det ikke regner der og.

Back
Topp