Frøkenlykke
Flørter med forumet
Noen tips? Tror ikke jeg gidder å bruke penger på det mest proffe det første året.
[8|]
[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nette2010
vi har kjøpt bamseregntøy :)
ORIGINAL: Fru Riskorn
ORIGINAL: nette2010
vi har kjøpt bamseregntøy :)
Det anbefaler jeg! Kommer høyt opp i test år etter år. Har kjøpt reflex sitt i år, og det er mye dårligere. Strikkene under bena er allerede røket, etter seks uker. Bamseregntøyet brukte hun i 1,5 år (to ulike regntøy, så tilsammen tre år), og strikkene har aldri røket.
ORIGINAL: Frøkenlykke
Reklex var selvfølgelig utsolgt. Utsolgt fra lager og. Er det mulig? Og her bor vi på VESTLANDET. Det regner helt grusomt nå. [&:]
Reklex var selvfølgelig utsolgt. Utsolgt fra lager og. Er det mulig? Og her bor vi på VESTLANDET. Det regner helt grusomt nå. [&:]
Gå på Lindex og kjøp Bamseregntøyet. Det er bedre enn Reflex sitt - både på tester og så synes jeg det og[;)]
ORIGINAL: drun
Gå på Lindex og kjøp Bamseregntøyet. Det er bedre enn Reflex sitt - både på tester og så synes jeg det og[;)]
Og når både tester og riskornet sier det - ja, da er det sånn[:)]
Og det mener jeg, det er ikke ment som en spydighet[:)]