Regntøy

Frøkenlykke

Flørter med forumet
Noen tips? Tror ikke jeg gidder å bruke penger på det mest proffe det første året.
[8|]

Vi ha regndress fra Reflex. Synes den er kjempe bra.
Betalte vel 299 [:)]

Må nok kjøpe noe nytt snart, den er litt liten i str 74.

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Vi ha regndress fra Reflex. Synes den er kjempe bra.
Betalte vel 299 [:)]

Må nok kjøpe noe nytt snart, den er litt liten i str 74.

sign. :) har kjøpt det meste av utstyr når det har vert salg.

Anbefaler Reflex sitt [:D][:D]

Hadde ikke kapp ahl så gode regnklær?

Coop extra har mykt og godt regntøy 2-delt. Selv har vi stormberg kjøpt på salg.

ORIGINAL: drun

Hadde ikke kapp ahl så gode regnklær?

Jo[:)] Var best i test i foreldre og barn i fjor. Men det er ikke "billig" da.. Kosta vel 450 tilsammen for bukse og jakke..[:)]
http://www.kappahl.com/no/products/barn/Barn/POJKAR-86-128--/Regntoy/

Tror vi har name it regntøy, jeg. Han har ikke blitt våt enda i alle fall [;)] Men anbefaler egentlig todelt. For da kan man bruke underdelen med en vanlig genser eller jakke ute nå før det blir ordentlig kaldt og det f.eks. har regnet tidligere på dagen og er vått overalt.

ORIGINAL: nette2010

vi har kjøpt bamseregntøy :)

Det anbefaler jeg! Kommer høyt opp i test år etter år. Har kjøpt reflex sitt i år, og det er mye dårligere. Strikkene under bena er allerede røket, etter seks uker. Bamseregntøyet brukte hun i 1,5 år (to ulike regntøy, så tilsammen tre år), og strikkene har aldri røket.

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: nette2010

vi har kjøpt bamseregntøy :)

Det anbefaler jeg! Kommer høyt opp i test år etter år. Har kjøpt reflex sitt i år, og det er mye dårligere. Strikkene under bena er allerede røket, etter seks uker. Bamseregntøyet brukte hun i 1,5 år (to ulike regntøy, så tilsammen tre år), og strikkene har aldri røket.

Samme her ! Det er det første regntøyet eldstemann fikk, og det holdt seg like fint helt til det var for smått !
Romslig er det og.

Har kjøpt name it sitt[:)] Det var det jeg fant når tulla begynte i barnehagen[:)] Andre hadde ikke fått inn i så små strl enda... Og jeg måtte ha det der og da[:)] Veldig fornøyd så langt værtfall! [:D]

har brukt bamse regnkle fra lindex til eldstejenta og vert VELDI fornøgd! barnehagen har sagt at ho har ofte vert den tørraste av ongane...mange me dyre regnkle har vert våte!! til lisjesnuppa har ikke eg kjøpt regnkle til enda...

Reklex var selvfølgelig utsolgt. Utsolgt fra lager og. Er det mulig? Og her bor vi på VESTLANDET. Det regner helt grusomt nå. [&:]

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barneklaer/regntoy/reflex-regnsett.html

ORIGINAL: Frøkenlykke

Reklex var selvfølgelig utsolgt. Utsolgt fra lager og. Er det mulig? Og her bor vi på VESTLANDET. Det regner helt grusomt nå. [&:]

Gå på Lindex og kjøp Bamseregntøyet. Det er bedre enn Reflex sitt - både på tester og så synes jeg det og[;)]

Gå på Lindex og kjøp Bamseregntøyet. Det er bedre enn Reflex sitt - både på tester og så synes jeg det og[;)]

Og når både tester og riskornet sier det - ja, da er det sånn[:)]
Og det mener jeg, det er ikke ment som en spydighet[:)]

ORIGINAL: drun

Og når både tester og riskornet sier det - ja, da er det sånn[:)]
Og det mener jeg, det er ikke ment som en spydighet[:)]

Jeg så at den formuleringen ble ganske teit da jeg skrev den, men sånn ble det nå denne gangen[:D]

Back
Topp