Regntøy

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Hvilket regntøy har miniene jenter??? Stakkars min var våt fra topp til tå på fredag, kunne like godt gå uten!![8D] Så i morgen er det shopping av nye støvler og regntøy!![:)]

Nicholas har det forede fra Navigare, og er alltid våt tvers igjennom alt. Men det er kanskje ikke så rart når han alltid tester svømmeferdighetene i vanndammene i bhg. SÅ ingen gode råd fra denne kanten gitt[:D]

Vi har både reima og reflex vi.
De funker jo fint de, når han går og står.
Men han svømmer jo i vanndammene, så da vil det trekke inn i føttene uansett..

Hehe... er sikkert samme probemet her egentlig, men er det bare fuktig ut blir han alltid våt i stumpen.. får stryke på et ekstra lag bak!!![8D][:D]

Navigare og reflex, blir av og til våt rundt armene og beina, men det er ikke så rart som dere sier når de skal ta svømmeknappen i pyttene[:D]

Ellers fornøyd med begge.

Begge to har Stormberg. Ida har vært våt nå de 2 siste dagene, men det er fordi jeg har glemt å hatt på nytt strikk under føttene hennes, så buksa sklir opp, og vips er hun våt [8D] 

reflex og fra sparkjøp. det fra sparkjøp funker like bra og under halve prisen[;)] tror ikke den er like slitesterk, men like bra så langt!

Ble kort prosess i dag med 3 små i butikken... så løp inn og kjøpte reflex sitt!!![:D][:D][:D]

Jeg løy, det ene settet heter Arctic living... fra Coopen

Reflex regntøy og Tretorn støvler. aldri vært våt og har alltid brukt Reflex. Men hun er ikke sånn søledamsvømmer. [;)]

ORIGINAL: McMor

Jeg løy, det ene settet heter Arctic living... fra Coopen

Oj ja kanskje det er samme som N har. Jeg trodde det var Navigare jeg. Er det forede med isbjørner på Nicholas har.

Back
Topp