Regntøy

LilleBølla

Elsker forumet
Hvilket regntøy har dere til ungene? Må kjøpe nytt til snuppelura i vår, og det er jo ganske snart[;)]
Hadde kjøpt Troll sitt, men det er altfor stort så det må jeg gjemme til neste år[:)]
Hadde sportsmann sitt i fjor (barnehagen pakken) men synes det var stor forskjell på jakka og buksa,
så bestiller ikke den igjen..

Mulig det blir Reflex sitt da.. Har reima parkdress i tillegg, og den skal jo tåle litt vann også..men hadde ikke
lyst at hun skulle sitte i gjørma med den på.. EU sand er pyton å få bort av klær nemlig[:)]

Jeg har nettopp kjøpt reflex sin hele regndress,ser ut som om den er kjempe bra[:)]

Vi har hatt reflex sitt regntøy og er veldig fornøyd med det. Ser hans er begynt å bli litt lite nå så må nok ut å kjøpe nytt snart

Er reflex sitt stor i størrelse eller er det likt med reima tro?

For har 110 i vinter og parkdress.. så da må jeg vel ha det i regntøy og kanskje?

Det er ikke større i størrelse enn reima sitt i hvert fall

jeg skulle også hatt det, men kun regnbukse....
ser at det helst selges som sett... noen som vet om en nettbutikk med noen billige bukser?

www.barnihagen.no

Refelx her også, fornøyd med det[:)]

ORIGINAL: moskata

Jeg har nettopp kjøpt reflex sin hele regndress,ser ut som om den er kjempe bra[:)]

Andre året Benjamin bruker d merket.. synes den er bra nok.

Ville egentlig ha reflex, men babyshop fører ikke det merket lenger.... Kjøpte et annet merke som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på for øyeblikket.... Men det var mye tynnere enn reflex sitt, så jeg er spent på hvordan det er....

Back
Topp