Regntøy til voksne

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvilket har du å er du fornøyd?

Må få meg ett nytt nå etter småen har kommet slik at jeg kommer meg ut på tur :)

Både jeg og mannen har enkelt sort fra helly hansen:) Veldig fornøyd. Kjøpte på xxl:)

Må følge denne. Tok bussen for å levere pluggen i bhg. Hadde bare regnjakke fra stormberg på. Var gjennomvåt da vi kom frem!

Bruker mest skallklær men har ett enkelt fra helly hansen som brukrs på jobb

Har faktisk ikke regntøy:-O. Har skalljakke og allværsjakke. Må kanskje investere i regntøy:-)

Følger denne! MÅ ha meg nytt. Hadde ett bergans før men fikk rift bare jeg beveget meg i skogen:(
Har en Ilse Jacobsen kåpe men blir så våt på låra

Last edited:
Har ett fra helly hansen på jobb som har holdt fint selv med vedarbeid.
Men må få kjøpt meg ett til å ha hjemme.

Vi fikk craft regnklær for noen år siden på jobb, og det har holdt kjempegodt. Ikke sånn oljet. Mykt og behagelig å ha på seg :)

Sverger til alt for dyre merket med Gore tex, koster mye men er så verdt det om du er mye ute i regen (har ikke bil og sykler og går til alt)

Kjøpte et billig sett på XXL, funker fint. Det er grønt, aner ikke merke. Ikke veldig sexy, men det gjør jobben.

Kjøpte et svart unisex sett til 299,- på Stormberg her for litt sida. PU-sett, altså ikke tjukt, men ganske tynt og ser gummiert ut. Fornøyd så langt, men regner ikke med det store, da det var såpass billig. Måtte ha noe digert siden jeg er en enorm, gravid hval.

Har et rimelig sett fra stormberg som kan pakkes i en liten pose. Veldig praktisk å ha med på tur. Kjøpte det på xxl for et par år siden. Bruker det mye til å gå trilletur hvis det regner :)

Jeg har regnkåpe men må få tak i bukse og :)

Finnes det sexy regntøy? :eek: :p
Trodde jeg kom til å få opp mye rart da jeg googlet sexy rainwear, men for en gangs skyld ikke.
Det må vel være beviset på at det ikke finnes sexy regntøy. :p :D

Har et altfor stort regnesett fra helly Hansen, kjøpt i hui og hast før en tur :p trenger absolutt nytt!

Back
Topp