Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har ikke regntøyKan han ikke ta med regntøy han allerede har hjemme?
Bare på nettHar du sett på XXL?
Har prøvd å lete på salg men ikke funnet str..Er fornøyd med Helly Hansen.
Hva med å sjekke om det er noe på salg noe sted? Kjøpe på Finn el? Eller låne?
Har ikke regntøy?? Hvor bor dere? California?Han har ikke regntøy
de bruker vanntett tøy av tec-typen, skalltøy, ikke regntøy.Har ikke regntøy?? Hvor bor dere? California?
Stormberg har rimelig regntøy til større barn, i hverfall sist jeg såg etter. Eventuelt hadde jeg bestilt en tynt tursett i str xs eller så.
de bruker vanntett tøy av tec-typen, skalltøy, ikke regntøy.
Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor han ikke bare kan ha med det på leirskole. Ellers hadde jeg vel rett og slett bare kjøpt noe enkelt regntøy og sendt med (i tillegg) ved rigide pakkelister?
Vi bruker kun skalltøy , aldri likt regntøyHar ikke regntøy?? Hvor bor dere? California?
Stormberg har rimelig regntøy til større barn, i hverfall sist jeg såg etter. Eventuelt hadde jeg bestilt en tynt tursett i str xs eller så.
Kan ikke svare deg på Det, men andre fikk beskjed om at det måtte være regntøy .. finnes fortsatt de som mener skalltøy ikke er bra nokde bruker vanntett tøy av tec-typen, skalltøy, ikke regntøy.
Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor han ikke bare kan ha med det på leirskole. Ellers hadde jeg vel rett og slett bare kjøpt noe enkelt regntøy og sendt med (i tillegg) ved rigide pakkelister?
Kan ikke svare deg på Det, men andre fikk beskjed om at det måtte være regntøy .. finnes fortsatt de som mener skalltøy ikke er bra nok
Må.jo være tett siden de skal ut i vannet å fiskeJa, de finnes det mange av.
Men, om han absolutt må ha regntøy for en uke, har det så mye å si hva du kjøper?
Må.jo være tett siden de skal ut i vannet å fiske
Ja min også men som det står då må det være regntøyMine skolebarn bruker allværsjakke og teknisk bukse.