Regntøy til større barn

Kengu

Forumet er livet
VIP
De må visst ha regntøy til leirskole, hva anbefales?
Blir brukt lun den uken så helst ikke kjempedyrt

Er fornøyd med Helly Hansen.

Hva med å sjekke om det er noe på salg noe sted? Kjøpe på Finn el? Eller låne?

Babyshop har salg på regntøy til større, 250 per sett :)

Han har ikke regntøy
Har ikke regntøy?? Hvor bor dere? California?
Stormberg har rimelig regntøy til større barn, i hverfall sist jeg såg etter. Eventuelt hadde jeg bestilt en tynt tursett i str xs eller så.

Stormberg har rimelig regntøy til større barn, i hverfall sist jeg såg etter. Eventuelt hadde jeg bestilt en tynt tursett i str xs eller så.
de bruker vanntett tøy av tec-typen, skalltøy, ikke regntøy.

Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor han ikke bare kan ha med det på leirskole. Ellers hadde jeg vel rett og slett bare kjøpt noe enkelt regntøy og sendt med (i tillegg) ved rigide pakkelister?

Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor han ikke bare kan ha med det på leirskole. Ellers hadde jeg vel rett og slett bare kjøpt noe enkelt regntøy og sendt med (i tillegg) ved rigide pakkelister?

Aha slik å forstå. Ja jeg ville jo ha tenkt det var godt nok med mindre de skal på rafting eller havfiske:D såg for meg dere satt inne hver gang været var vått

Vi bruker kun skalltøy , aldri likt regntøy ;)

Kan ikke svare deg på Det, men andre fikk beskjed om at det måtte være regntøy .. finnes fortsatt de som mener skalltøy ikke er bra nok

Kan ikke svare deg på Det, men andre fikk beskjed om at det måtte være regntøy .. finnes fortsatt de som mener skalltøy ikke er bra nok

Ja, de finnes det mange av.

Men, om han absolutt må ha regntøy for en uke, har det så mye å si hva du kjøper?

Back
Topp