Regntøy til 4 åring

Jeg har kjøpt på Coop, like gode som reflex og reima.

Har prøvd:
Skogstad, HH, Cubus, Reima, Reflex, Navigere, Didrikson, Vossatassar, Lindex, Kappahl, polarn og Pyret (noen på mine barn og noen fra bhg)..

Liker best Ticket To Heaven! Absolutt det beste, blir KUN det her nå fremover. Sitter godt på kroppen, er lett, god kvalitet, holder tett og praktiske detaljer, gode spenner, stram jakke rundt kroppen som holder seg, flotte farger og grei pris :D ;)

Etter flere års arbeid i bhg er reflex det eneste jeg vil fraråde. De er alt for stive og halsen er høy og er bare i veien og de har som regel en knapp ved ankelen som ofte spretter opp (best med bare strikk). Jeg fatter ikke hvorfor noen foretrekker de.

Kjøp "gummibukse" og regnjakke i samme stoff, tynt teknisk stoff som gjerne er til voksne holder ikke godt nok.

Jeg er ikke fornøyd med ticket to heaven sitt. Eldste her ble våt igjennom.
Mener det har vannsøyle på bare 3000, og det holder ikke mål mener jeg.

Ellers har jeg vært fornøyd med kappahl, lindex, nameit og color Kids.
Kjøpte fra kappahl til eldste i dag nemlig ;-)

Jeg kjøpte en slik bhg pakke på sportmann.no og denne har vært kjempe flott altså :D Både dressen, regntøyet og fleece dressen :D også kosta den vel kun 299 :)

Mest fornøyd med navigare og kappahl.

Navigare som de selger på coop obs er kjempebra. Vi har den jakka med fleece inni.
Også har vi barnevader.
Vår unge er den som er tørrest i bhg ;)

Har vært superfornøyd med HH sitt. Det er det eneste som ikke har revnet av alle de regndressene gutten min hadde gjennom bhgårene. Ticket sitt revnet nesten med én gang (fikk nytt sett som erstatning for det første, samme skjedde med det), så såpass tynt stoff har vært håpløst til min gutt i hvert fall. Reflex sitt synes jeg er for stivt. Det er likevel smak og behag. Håper du finner noe du blir fornøyd med!

Back
Topp