Regntøy på obs?

[Hildemor]

Elsker forumet
Noen som har hello kitty regntøyet?Hvordan er det? Er jo liksom ikke noe merke på det,så usikker på hvor bra det er. Alltid hatt stormberg før,fordi de tåler så høy vannsøyle,men er jo litt dyrere det da... noen som har erfaringer med navigare regntøy og kanskje?sett litt på flust og obs på det merket..

Har hatt navigare i 2 år... aldri vært våt gjennom det jenta mi... og det er sølejente det[:D]

så på det hello kitty greia jeg også, men blir litt skeptisk [8D]

jeg kjøpte noe lignende til jenten for mange år siden, med Minniemus på..
den var driit søøt..

inni jakken var det en fleece jakke som man kunne ta ut.. Genialt.

jakken har vi gidd til nabojenten og den brukes enda- sikkert 4-5 år siden jeg kjøpte det.
buksen holdt nesten en sesong.. da var det minifirter i baken på den..

men som damen på reflex sa når jeg kjøpte ny oljebukse der- var att på de meste aktive barna kjøpte gjerne foreldre 2-3 reinbukser pr sesong. Det var helt vanlig.
Derfor solgte de reflexreintøyet hver for seg også.

ORIGINAL: Lillesnille

Har hatt navigare i 2 år... aldri vært våt gjennom det jenta mi... og det er sølejente det[:D]

så på det hello kitty greia jeg også, men blir litt skeptisk [8D]

Takk for svar[:)] da vet vi at navigare holder mål..eldsten som hadde så lyst på hello kitty,men aner jo ikke hvordan kvaliteten er.. Har vel stormberg og på obs og, er det jeg alltid har brukt,men vi får se hva vi finner[:)]

Ingen erfaring med akkuratt det settet, men vi kjøpte et regnsett til vesla på obs.
149,- ho bruker det i bhg, og har ikke kommet hjem med regnvåte klær enda[:)]

Nå har ho ikkje vært i bhg på de verste regnværsdagene enda, men leika masse i dammene det har ho[:)]

Har prøvd ut mange forskjellige billig merker jeg, har vel i grunn vært fornøyd med det meste egentlig[8|][:)]

ORIGINAL: ~Vimsa~

Vi fikk et regnsett som typisk er kjøpt på obs eller lignende.... men må si at det ikke holdt mål til guttungen min... han har ikke brukt det så mye heller for jeg bruker heller refleks regntøyet jeg har... for han er jo våt i rompa når han satt seg på lekebilen sin som hadde en liten dam på. så jeg sverger til refleks og er det godt tilbud på stormberg så kjøper jeg det til hjemmebruk[:)] men skal tåle 10 000 i vannsøyle(eller hva det kalles) syns jeg[:)]

Stormberg har som regel 10000 i vannsøyle,mens reflex har bare 5000.. derfor jeg som regel alltid har stormberg... syns relex er greit,men ikke mer enn det..snuppa er ikke skikkelig tørr i det,og det gikk fort hull.

Back
Topp