Regntøy og varmeskap..

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Kjøpte ny hel regndress til poden i fjor høst. Så er nesten ikke brukt.. Har jo akkurat gått over fra bobledress til regndressen, og snøen kom tidlig i vinter..

Men nå fikk jeg se at gummien er blitt helt skrukkete og sprekker...

De bruker varmeskap i barnehagen, putter inn tøyet og setter det på full gugge til lenge etter at tøyet er tørt.. Blir jo kjempevarmt inne i der.. Mistenker at det kanskje er det som har ødelagt dressen..?

Nå har jeg kjøpt nytt regntøy.. Går det an å si til Bhg personlaet at jeg ikke ønsker at de tørker det i skapet? Jeg har rett og slett ikke råd til å kjøpe 2-3 sett med regntøy i året fordi de sprekker av varmen.. Hvis det er det det er..

Takk! Var litt redd jeg skulle virke snål eller hysterisk,. Men da virker det jo som om det er fler som mener det samme. 

jobber selv i bhg og peser de andre ansatte om jeg ser de har puttet vanntette og hi-tec stoffer på full varme. det ødelegger de ja! hadde klaget til bhg!

ORIGINAL: RobinHood

Ja detkan du, er mye tøy som ødelegges i varmeskapet, så bedre at man får ta det med seg hjem for å tørke det der synes jeg.

Back
Topp