Regntøy og støvler

Jeg var veldig fornøyd med HH til min gutt da han var mindre. Det var det eneste merket som ikke gikk i stykker kjapt. Litt avhengig av hvor gammelt barnet er selvsagt. Noen merker er stivere enn andre, men tåler til gjengjeld gjerne mer (Reflex er f.eks. veldig stivt til de yngste synes jeg). Har også god erfaring med Didriksons Boardman. Av gummistøvler må man egentlig ta med barnet for å prøve. Gutten min har brukt Viking sine og Eurosko sitt eget merke (In2 tror jeg de heter) om hverandre. Tynnere regndresser har jeg bare dårlige erfaringer med, så det kuttet jeg fort ut. Dem gikk det hull på fort (bl.annet Ticket sitt).

Barnevader er nesten et "must" på små barn! Det er støvler og regnbukse i 1. Så slipp man at de blir våte etter å ha sotte i vanndam.
Du finner det på barnvader.no koster 480 kr.
Flust.no selger også orginale barnevadere t 399 kr. Så har du medlemskort i trumf kan det være greit å bruke litt bonuspenger på barnevadere.

Vi har vært mest fornøyd med Ticket to heaven regntøy, og viking støvler. :)

Har prøvd Cubus, HH, Skogstad, Didriksson..

Veldig fornøyd med stormberg sitt, det som er litt tykt.. Og heldressen til stormberg..

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er faktisk regntøy fra Sparkjøp det som har vært mest populært, ikke stivt og tåler mye! :) Av støvlene kan jeg ikke si jeg merker så stor forskjell på de typene vi har hatt....

Obs? Sparkjøp?
Det finnes jo slik 2 i 1 å ;) Der regntøyet sitter fast i boksa :D Husker ikke hvor en får kjøpt de men sikkert noe på nett ;)

De siste gangene vi har handlet regntøy har vi kjøpt det på en sportsbutikk i sverige når vi har besøkt mamma. Altid tilbud på noe dær :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Liker best Reflex og Ludo :)

Viking sine støvler.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har vossatassar regntøy til begge unga, kjempe fornøyd med det :)

*jente020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Vi har CeLaVi og er kjempefornøyd. Kjøper bare større str hver gang vi kjøper nytt:) Hatt både med fleecefór og vanlig. Ca 400 kr per sett.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp