Regntøy og gummistøvler

*trinemor*

Gift med forumet
Amelia trenger nytt regntøy og gummistøvler til våren som plutselig har kommet her :)

Noen som har noe å anbefale?

Lurer på det samme selv. 
Men har ikke sjekket det han hadde i fjor enda. 
Nå er han ute en tur og har på seg hel regndress fra me too. 
Den er litt knapp så jeg, med ulltøy under. 
Og Cherrox...

Vi kjøpte Kappahl sitt i fjor. Da ble den "best i test" og datteren vår blir veldig sjeldent våt, så vi er kjempefornøyd. Ikke så dyr heller. Av gummistøvler synes jeg Tretorn er desidert best. Nå bruker hun Cherrox, men kommer til å kjøpe nye Tretorn når det blir mildere ute.

hafsól skrev:
Vi kjøpte Kappahl sitt i fjor. Da ble den "best i test" og datteren vår blir veldig sjeldent våt, så vi er kjempefornøyd. Ikke så dyr heller. Av gummistøvler synes jeg Tretorn er desidert best. Nå bruker hun Cherrox, men kommer til å kjøpe nye Tretorn når det blir mildere ute.

Takk for tips! Da skal jeg sjekke ut det :)

Tretorn har vi hatt før og var veldig fornøyd med dem. Mener jeg har sett noen av det merket på Obs med hjerter på :)

Snuppa vår er nemlig veldig glad i vann og er våt hver dag nå, så trenger virkelig noe bra :)

Hun har dockboots og regntøy fra Navigare. Er ikke så fornøyd med det, for det har det blitt noen små hull i etter en sesong.....

Dockbootsene blir våte på det myke oppe, så tror vi går rett på gummistøvler. Heller med raggsokker oppi :)

Liker Reflex og Troll sitt regntøy. Sverger til Viking thermo (cherrox) nå og Viking gummistøvler når det blir mildere her :)

hafsól skrev:

Jeg har tretorn selv, og de har holdt tett i mange år nå, veldig fornøyd. Felix har de som hadde finest motiv, tilfeldigvis viking. De holder også fint tett helt til han går ut i dammer som er dypere enn skaftet på støvlene... Akkurat nå har begge ungene regntøy fra sparkjøp. Lillesøster sitt er tett, men Felix sitt blir vått gjennom med det samme han legger seg ned i en dam... Jeg har akkurat pakket bort noe regntøy fra celavi (?) som jeg også var veldig fornøyd med.

Back
Topp