Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
man bør ha gode tørkemuligheterer mange som tørker sakte i barnehagen, og søyer.
men tror spar kjøp har det.
Vi har kjøpt merket reflex på barnashus, veldig fornøyd med det!
Skal på barnas hus i dag,håpet at reflex hadde det,er veldig fornøyd med reflex sitt utetøy![]()
Hvis du skal ha med for så pass på at foret ikke er ytterst på armene, i halslinningen og nederst på bena. Vil mye heller anbefale å bruke fleecegenser og bukse under. Mye mer anvendelig også, da du kan bruke dette under andre klær også og du trenger kun et regntøy.
Er ikkje barnehagetante, men signerer alt over. Likegreit å heller kjøpe ein dress til å ha under dei dagene det trengsEr det noe jeg ikke anbefaler (som barnehagetante) så er det regntøy med for :O
Hvis de står i søledammer trekkes vannet langt oppover, og det tar LANG tid å tørke, det er også vanskelig å finne noe å ha på dem under. Her når det er litt sl og 7-8 grader så bruker ungene bare ulltrøye under, og de svetter. Det er klamt og ekkelt.. Mye bedre med vanlig regntøy, eller regnbukse og en skogstad allværsjakke.Og hjemmestrikket ull eller tynnere ullbukser/jakker fra Janus f.eks.
Men uansett, vet Didrikson har, men de har i tillegg seler på buksa, og da blir det lag på lag og svette unger.
Sparkjøp har heldresser vet jeg.
Vi har kjøpt Skogstad sin og er fornøyd med den. Den kan man også bare ta ut foret på om det blir varmt eller våt.
Jeg må ha noe slikt i vår barnehage da personalet ofte sender min gutt ut med tynn regndress med bare ullundertøy under ved 0-3 grader. En tynn regndress varmer ingenting.