Regntøy med for?

mamila

Glad i forumet
Hvor får man kjøpt? Hvilket merke anbefaler dere? :-)

man bør ha gode tørkemuligheter ;) er mange som tørker sakte i barnehagen, og søyer.

men tror spar kjøp har det.

Didriksson waterman er godt foret, men jeg var ikke så fornøyd med den. Småen blir alltid våt på beina...

Vi har kjøpt merket reflex på barnashus, veldig fornøyd med det!

Skal på barnas hus i dag,håpet at reflex hadde det,er veldig fornøyd med reflex sitt utetøy :-)

Er det noe jeg ikke anbefaler (som barnehagetante) så er det regntøy med for :O

Hvis de står i søledammer trekkes vannet langt oppover, og det tar LANG tid å tørke, det er også vanskelig å finne noe å ha på dem under. Her når det er litt sl og 7-8 grader så bruker ungene bare ulltrøye under, og de svetter. Det er klamt og ekkelt.. Mye bedre med vanlig regntøy, eller regnbukse og en skogstad allværsjakke. :) Og hjemmestrikket ull eller tynnere ullbukser/jakker fra Janus f.eks.

Men uansett, vet Didrikson har, men de har i tillegg seler på buksa, og da blir det lag på lag og svette unger.
Sparkjøp har heldresser vet jeg.

Skal på barnas hus i dag,håpet at reflex hadde det,er veldig fornøyd med reflex sitt utetøy :)

Er ikke med fleece for, så da er den kanskje bare litt tykkere enn normalt! Her er det varmt om dagen, så her holder det med uten for om dagen. håper du finner det du leter etter! =)

veldig fornøyd med didrikssons. men det begynner vel å bli for varmt for det nå kanskje...

Vi har kjøpt Skogstad sin og er fornøyd med den. Den kan man også bare ta ut foret på om det blir varmt eller våt.
Jeg må ha noe slikt i vår barnehage da personalet ofte sender min gutt ut med tynn regndress med bare ullundertøy under ved 0-3 grader. En tynn regndress varmer ingenting.

Jeg anbeafler det virkelig ikke. Blir det litt vått på foret, så trekker det oppover alt. Aldri opplevd et godt foret regntøy, og jeg har jobbet mange år i barnehage. Bruk heller to lag med ull under vanlig regntøy..

Hvis du skal ha med for så pass på at foret ikke er ytterst på armene, i halslinningen og nederst på bena. Vil mye heller anbefale å bruke fleecegenser og bukse under. Mye mer anvendelig også, da du kan bruke dette under andre klær også og du trenger kun et regntøy.

Hvis du skal ha med for så pass på at foret ikke er ytterst på armene, i halslinningen og nederst på bena. Vil mye heller anbefale å bruke fleecegenser og bukse under. Mye mer anvendelig også, da du kan bruke dette under andre klær også og du trenger kun et regntøy.

det erfarer keg også, har jobbet i mange år med barn. de blir så våte, klamme og svette.

Er det noe jeg ikke anbefaler (som barnehagetante) så er det regntøy med for :O

Hvis de står i søledammer trekkes vannet langt oppover, og det tar LANG tid å tørke, det er også vanskelig å finne noe å ha på dem under. Her når det er litt sl og 7-8 grader så bruker ungene bare ulltrøye under, og de svetter. Det er klamt og ekkelt.. Mye bedre med vanlig regntøy, eller regnbukse og en skogstad allværsjakke. :) Og hjemmestrikket ull eller tynnere ullbukser/jakker fra Janus f.eks.

Men uansett, vet Didrikson har, men de har i tillegg seler på buksa, og da blir det lag på lag og svette unger.
Sparkjøp har heldresser vet jeg.
Er ikkje barnehagetante, men signerer alt over. Likegreit å heller kjøpe ein dress til å ha under dei dagene det trengs ;)

Jeg har et sett fra Navigare.. :) Fleece i jakken og bare sånn tyyyynt belegg i buksen :) Kjempe fornøyd=)

Jeg ville heller ikke kjøpt med for, ha heller et ekstra mellomplagg:)

Vi har kjøpt på obs. Veldig godt fornøyd så langt. Foret går ikke helt ned så vannet blir ikke trukket opp som nevnt over. Vanskelig årstid nå. Føler vi har flytta inn i bhg med regntøy med for, regntøy uten for, vårjakke, parkdress, ulldress og flisdress. De har i hvertfall litt å velge i =)

Vi har kjøpt Skogstad sin og er fornøyd med den. Den kan man også bare ta ut foret på om det blir varmt eller våt.
Jeg må ha noe slikt i vår barnehage da personalet ofte sender min gutt ut med tynn regndress med bare ullundertøy under ved 0-3 grader. En tynn regndress varmer ingenting.

Da hadde jeg heller tatt det opp med de som jobber der at de må kle han bedre!

Vi bor i Tromsø,fortsatt litt opp og ned ned temp her. Hmmm.. Han har masse bra ulltøy,både tykt og tynt,så da blir det kanskje en uten for :-) Så får dem heller bare ta på han litt ekstra under,hvis det trengs :-)

Har Didriksons til ungene. Perfekt nå som det er 0-8 grader og vått! Er flere ganger at de er de eneste tørre ungene på avdelinga! Så veeeldig fornøyd med det :-)

Back
Topp