regntøy *hjelp*

EmmaT

Gift med forumet
småen har vokst ifra regntøyet sitt, og sliter litt med valget på nytt. heller mer mot den grønne, men ble veeeldig usikker her.

regner med at noen ikke syns de er fine, og de spør jeg ikke heller [;)] selv om dere kan få svare altså ..

nr 1.

nr 2.

[8D]

Synes det grønne var fines jeg[:)]

Synes den grønne var absolutt finest. Smak og behag det der.

Grønne.

Grønnlige

kjempekule!!! hvor kjøper du dem? ville valgt den grønne, selv om jeg er gla i brunt så var den grønne så frisk og fin!

jeg har den brune regnkåpen til jenten min[;)][;)]

dronningmia;det er katvig du kan jo se på engulknapp.no

ORIGINAL: unemoren

hvordan syns du kvaliteten er?

ORIGINAL: unemoren

TAKK![:)]

Jeg jobber på barneskole! Anbefaler regnklær som er glidelås på! ....og om den er fòret! SJEKK DET A[:D]

Synes så synn på de som tusler rundt og jeg ser ullgenseren innenfor regnklærne[&:]

Grønne var finest[;)]

ORIGINAL: reimaTURBOtec

Jeg jobber på barneskole! Anbefaler regnklær som er glidelås på! ....og om den er fòret! SJEKK DET A[:D]

Synes så synn på de som tusler rundt og jeg ser ullgenseren innenfor regnklærne[&:]

Grønne var finest[;)]

hmm er knapper, men er foret.

Grønne var finest[;)]

Da fraråder jeg deg å kjøpe den egentlig. Greit at den er tett i vær og vind[;)] Lurer selv på å kjøpe reflex sin!

ORIGINAL: EmmaT

Grønne var finest[;)]

Da fraråder jeg deg å kjøpe den egentlig. Greit at den er tett i vær og vind[;)] Lurer selv på å kjøpe reflex sin!

han har jo regndress utenom [;)]

skal tenke på det til fredag da får jeg penger ..

ORIGINAL: •Skjønningene•

syns ikke noen av de jeg[:D]

var ikke det jeg spurte om ..

ORIGINAL: Trine83

Synes det grønne var fines jeg[:)]

Har du kommet over et tilbud eller...de er jo svindyre! Har siklet på det regntøyet til jentene lenge..

Back
Topp