Regntøy ca kr 400. Hvor?

Godhjerta

Glad i forumet
Hvor kan jeg kjøpe et regntøysett (str 116-122) til sånn ca kr 400?
Kan være på nettet eller en butikk på østlandet.

Ellos og cellbes  har for dårlig utvalg, og jeg har ikke tenkt å kjøpe ett sett til 1000-lappen bare fordi det er god kvalitet. Når småen river i stykker regnbuksa på en spiker, så bryr ikke spikeren seg noe om hva slags merke den ødelegger. 

Noen som kan anbefale noe til en gutt på 6 år?

Nå vet jeg ikke hvor langt unna Strømstad du bor, men butikken ved siden av Kattis har outlet på Reima, Reflex osv. Jeg kjøpte reflex regnsett til snuppa nå i august. Kosta 250sek.

XXL har vosstassar regntøy til 199 nå både i butkk og nettbutikk:)

Hvor på østlandet? Jeg vet at Barnas Hus på Strømmen har hatt masse Reflex i butikken, butikken er på 70% nå. De har fylt på hele tiden, vet ikke hvordan ståa er nå men var ganske mye der på lørdag.

Barnas hus har reflex regnsett til 299- :)

Me&my<3 skrev:
XXL har vosstassar regntøy til 199 nå både i butkk og nettbutikk:)

Dem er faktisk veldig fine! Tittet på dem i butikken her om dagen.

pingvinenA skrev:
Barnas hus har reflex regnsett til 299- :)

Men det er sånt TYNT regntøy, regner med at det er sånn superlett "krinklet" stoff som er flott som reservetøy fordi det tar liten plass, men ikke er så bra som hovedsett fordi det ikke tåler så mye slitasje.

bor du i nærheten av outletbutikk? Så outlet'en på gjøvik hadde troll regndress på tilbud her. til ca 200 for hele settet

Kjøpte på Barnas Hus, Refleks sitt til 299

Kjempefornøyd. Tynt, men veldig godt.
Guttungen er den eneste som ikke er våt gjennom regntøyet av 24 unger på avdelingen i barnehagen.
De har kommentert i barnehagen at han alltid er tørr.

Tusen takk for alle gode tips. Skal benytte meg av alle forslagene fremover, når jeg skal kjøpe diverse til småen.

Nå kjøpte jeg på XXL + et pannebånd. 

Back
Topp