Tips til hvor man får tak i regntøy til baby?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville gått for en parkdress med høy vannsøyle jeg. De fleste merker begynner på 74, noen 80.
Mykere og flere bruksområder. Og fotsokker![]()
Reima synes jeg aldri har holdt mål.Enig, slik var min 11 mnd gamle kledd idag ute i ruskeværet. Dressen (softshell) holder han god å tørr. Men reima fotsokkene ble våte igjennom![]()
Reima synes jeg aldri har holdt mål.
Stonz hadde vi, de holdt veldig bra![]()
Har hatt regntøy fra Vill, Reflex og Helly Hansen i de minste str mener jeg. Her i huset har vi absolutt best erfaring med HH og Didriksons.Skal ikke brukes akkurat nå (6 mnd), men til bhg.. alt jeg har funnet så langt starter på 80.. og dit tror jeg ikke vi kommer.
Første regnsettet vi hadde (og til bhg), var i str 80, det fungerte på min mini med kryssede stropperNoen modeller er mindre enn andre. Ellers holder noen gode parkdresser godt unna på de minste
![]()
Hvor lang var han/hun?
Finnes regntøy i 74 eller 74/80, hatt barn i barnehagen jeg jobber som har vært små når de startet at de brukte 74.
Etter et lite søk på nettet finner jeg regntøy i str 74 hos KappAhl, polarnopynet og reima vertfall
Mellom 75 og 80 tipper jeg! Og smal. Var vel neppe 10 kg enda. Hvis du finner regntøy som kan strammes i livet hjelper det og.
Ser POP nevnes her, det er veldig godt regntøy, men svært. Min er nå 3 år og snart meteren, 86/92 passer godt enda![]()
Tusen takk!!!!!
Pop er stort i størrelsenmen kan sjekke reima
![]()