Regnsokker

anines

Elsker forumet
Leste på den linken til hva man trenger til barnehagestart, og så at det sto at det kunne være lurt med regnsokker. Syntes det hørtes veldig smart ut, i og med at mini ikke kan gå enda og at det kanskje blir litt stress å krabbe rundt med støvler. Noen som vet hvor man før kjøpt sånne? Har aldri sett det før.

Her har jeg brukt stonz. På vinteren når hun ikke kunne gå enda og i regnvær når våren kom. Kjøpte ikke støvler før hun gikk godt og stødig, de sitter jo ikke akkurat godt på foten. Om du ikke kjøper stonz så ville jeg styrt unna de på vanlige klesbutikker ala hm - ikke alle er helt vanntette. Anbefaler absolutt stonz og de kan fint brukes etter barnet har begynt å gå. Det er bra for foten å gå litt "barbent".

Har brukt det med eldste før hun kunne gå. Jeg kan sjekke om jeg har tatt vare på noen hvis du er interessert? De er i så tilfelle ikke mye brukt:)

Brukte stonz på eldste men han krabbet de av seg så de tapet de skikkelig for han.

Hadde fotposer i sånn regntøystoff.

Hun krabbet de ikke av seg.

Jeg syntes ikke Stonzene ble vanntette nok, selv om de ble imprignert.

Krabbevaderen er jo genial da. :)

Hadde fra nameit til en som var 11 mnd da han begynte i bhg i januar. De holdt godt på varme og ble ikke våte. Vet ikke hvordan de hadde vært på høst da, er jo gjerne noe våtere ute da.

Back
Topp