regnklær

februar2007

Forelsket i forumet
Hei hei alle sammen, er på jakt etter billige men bra regnklær til en jente på litt over 3 år.

Vet dere om ett sted de selger det og som er bra? og noen som har noen erfaringer?[:)]

releks har tilbud på regntøy nå mener jeg, visst det ikke var barnas hus ![:)]
tom og trine regntøyet på spar kjøp har jeg hørt er bra også[:)]

ja ok, er jo verdt å sjekke opp [:)] hehe

Jeg bruker det de har på OBS, og er godt fornøyd med både regnklær og dress derfra. Hun har vel 3 el 4 av begge derfra. Hun må ha nytt hver sesong for hun vokser som ett uver om sommeren...

Vet ikke hvor, men reflex er veldig bra og ikke dyrt :)

ORIGINAL: MegOgPrinsessen

Vi liker veldig godt reflex sitt. Holder tett og er slitesterkt!

Som ekte barnehagetante vil jeg anbefale reflex sitt. Godt og slitesterkt. Bruker kun det til mine barn![:)]

min 3åring har regntøy fra sparkjøp og ellos. veldig fornøyd med begge deler.....

ORIGINAL: *Cupcake*

navigare

Det er det samme som de har på obs :) billig, og veldig slitesterkt

Ja ok, obs og spar kjøp er langt borte fra meg, så da tror jeg det blir reflex sitt eller lindex tror jeg[:)] tusen takk for alle svar[;)]

ORIGINAL: februar2007

Ja ok, obs og spar kjøp er langt borte fra meg, så da tror jeg det blir reflex sitt eller lindex tror jeg[:)] tusen takk for alle svar[;)]

om du ik har kjøpt så anbefaler jeg bamse fra lindex..

måtte ut å kjøpe nytt regntøy til snupp istad, men reiste ikke til byen så ble "In front", får håper det holder. kjøpte reflex parkdress om fredagen, idag kom hun søkkvåt hjem fra bhg

synest lindex sit var ekstremt dyrt, kostet jo 199 for buksa og 249 for jakka[&:]

Back
Topp