Regnklær

Skrållan

Forumet er livet
Har det kommet noen test på det i det siste?

Ida skulle hatt nye nemlig, og det haster bittelitt, da hennes gamle rekker henne oppå leggen, hehe. Hun vokser jo så fort, har ikke sett makan jeg!
Reflex sine er jo bra, men vi har ikke BH her, så dit kommer jeg meg ikke på en stund... så er det noen andre merker som er bra? [:)] Tenkte litt på det Bamse-settet til Lindex, har ikke det alltid kommet bra ut på tester?

Ja, jeg tenkte på nettshopping, men hun skulle egentlig hatt regnklærne i går skjønner du [;)]

Mulig jeg bare kjøper Bamse-settet, og så får hun bare ha det til jeg finner noe annet [:)]

Tester har jeg ikke sett, men har vært veldig fornøyd med Reflex sitt selvom det er litt stivt. Hadde nå lyst til å prøve noe nytt.
Kjøpte først skogstad sitt i 3 år til Maiken. Der var buksa ca 0,3 cm lenger enn det reflex-settet Maiken nå har i 92, og jakka var akkurat like stor. Ikke vits å beholde et som er like stort, så skulle bytte, men da hadde de selvsagt ikke i 4 år (byttet i noe andre klær istedenfor).

Deretter skulle jeg kjøpe et reima-sett i 98 som var på tilbud. Oppdaget på disken at buksa var uten seler = uaktuelt med ei frøken som elsker å bade i vanndammer. Fant et annet reima-sett med seler i 98 og kjøpte det. Kom hjem, målte - og tror du ikke jakka var litt kortere på armene og buksa akkurat like stor som 92 til reflex?
Dermed dro jeg tilbake og byttet. De hadde selvsagt ikke reima i 104, så endte opp med nytt reflex i 98, men i andre farger enn det hun har nå for å få litt forandring. Dette er helt klart større enn det i 92.

Det jeg prøver å si med denne lille historien er vær obs på størrelsesforskjeller om du ikke får prøvd det på (hvis du velger nettshopping [;)])

Hehe, mye styr Kvitre! [:)]

Ja, er forferdelig mye størrelsesforskjeller ute og går... Litt derfor det hadde vært greit å kjøpe i butikken også, jeg tror nemlig alltid at Ida er mindre enn hun er! Men jeg får se hva jeg finner i morgen, så tar vi det derfra [:)] Hun har hatt stormberg-regntøy i mange år nå, så morsomt å prøve noe nytt, selv om jeg er veldig fornøyd med stormberg.

Det ble noe helt annet, faktisk! [8D]

Titta på det Bamse-settet, men likte ikke helt fargesammensetningen (rød og rosa i striper, jeg er kresen på rød og rosa sammen nemlig...), så endte opp med Cubus sitt regnsett, av alle ting! [:)] Men det var fin rosafarge på det, også fikk jeg 30 % på det, så da avgjorde det saken, hehe. Får se om vi blir fornøyde med det da, men det blir vi sikkert [:)]

Det er lenge siden det sist var test av regntøy. Da var det KappAhl og Lindex sitt Bamse regntøy som kom best ut.
http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article487377.ece

ORIGINAL: Kriswizz

Det er lenge siden det sist var test av regntøy. Da var det KappAhl og Lindex sitt Bamse regntøy som kom best ut.

Men hvorfor er ikke reflex og reima med? ELler var det jeg som blingsa en tidlig morgen? [8D]

ORIGINAL: Kvitre

ORIGINAL: Kriswizz

Men hvorfor er ikke reflex og reima med? ELler var det jeg som blingsa en tidlig morgen? [8D]

Aner ikke. Kanskje de ikke sendte inn prøver til å bli testet ut i tide? I don't know...

jeg har både navigare og ett fra europris, synes de er same-same[;)][:)]

Back
Topp