Regnkåpe til snuppa! *bilde borte*

Frøken firkløver

Forumet er livet
Fant DEN skjønne (og ikke minst billige!) regnkåpa til snuppa i går - gleder meg til å prøve den på henne i dag!
Da skal dere få se bilder [;)]

...de hadde til og med vossatass-regntøy til 99,- pr del... er ikke det ganske billig for vossatass? [8|]

Gleder meg til å se!!!
Snuppa her har regnkåpe, men har aldri brukt den...[8|][8|][&:]

Kjøpte Vossatassar regntøy på XXL til 299 for settet i går. 99kr pr. del er billig ja. Mener et sett pleier koste 599!![:D]
Jeg kjøpte rødt med stjerner på, du da?

Aldri hørt om vossatass??? [8|] Vil se regnkåpen! [:D]

Vand: de onepiecene som "alle" kjøpte ifjor vår. Memyself si Malene hadde i rosa med grønne kanter..
se www.vossatassar.no. Herlige fritidsklær til barn i friske farger!![:D] Bula sitt barnemerke.

ORIGINAL: *MissMe*

Vand: de onepiecene som "alle" kjøpte ifjor vår. Memyself si Malene hadde i rosa med grønne kanter..
se www.vossatassar.no. Herlige fritidsklær til barn i friske farger!![:D] Bula sitt barnemerke.

ja, husker disse dressene!!! [:)]

Gleder meg til å se!!!
Snuppa her har regnkåpe, men har aldri brukt den...[8|][8|][&:]

Kjøpte Vossatassar regntøy på XXL til 299 for settet i går. 99kr pr. del er billig ja. Mener et sett pleier koste 599!![:D]
Jeg kjøpte rødt med stjerner på, du da?

Kjøpte ikke vossatassar-regntøy [8D] ...hadde veldig lyst på da, men snuppa har så hun klarer seg med vanlig regnsett [;)] Kanskje jeg ombestemmer meg. De har pallevis med regntøy fra allslags merker på et lagersalg i nærheten her [:)]

Er det ikke Kari Traa sitt barnemerke da? [8|]

gleder meg til å se[:D]

det var en nydelig kåpe syns jeg! Håper jeg får en jente, da skal hun også ha en fin regnkåpe :P

kjempe stilig jakke på en vakker lita jente[:D]

Nyyyyyyyyydelig litA SNUPPE I FIN REGNKÅPE[:)][:)]
ooops caps lock

Ååå... NYDELIGE begge to!! [:D]

FOR EI NYDELIG LITA SNUPPE!!! Og regnkåpa var to die for!!!!!!!!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Emma08*

kjempe stilig jakke på en vakker lita jente[:D]

så fin! Søte snuppa! [:)]

Så fin kåpe!!![:D][:D] Kjempeskjønn snuppa di!!![:)]

*Finne frem igjen A si kåpa...*[8D][8D]

NYDELIG kåpe[:)]

til å dø for ja[;)]

sånn vil jeg også ha, om jeg noen gang får en jente!

Back
Topp