regninger!!!!

Tarlica

Gift med forumet
HATER DE!!! tror vi har inntekt denne mnd (pga ingen kontantstøtte for Sarah ennå) på den nette sum av 19000, og regningene er på ca 15 000.. SUUUPERT!!! og det er uten strømregningen som jeg tror kommer, og telefon som vi allerede skylder pappa for fra sist mnd.. livet er FLOTT!!!! [;)]

måtte bare klage litt jenter, blir ikke mye ekstra nei!! [:)]

Hvordan greier du å få regninger opp i 15.000? [:-]
Her er regninger max på 7.000. [:)]

Skal si... 15 k er masse penger ja.

Må bare si at vi har det trangt i alle mnd :P

ORIGINAL: Galest

går helt fint an d[:)][8D][&:][:(][:'(][:o] eg fikk denne mnd regninger på 18499 kr+ en veiargift som vi kasta[:D]

ORIGINAL: Galest

15 000kr i utgifter er da ikke så mye.

husleie, strøm, bil, TV, mobil. Her er husleie og strøm bare 9000kr denne mnd. og jeg bor ganske billig. ikkenoe problem å svi av 20 000 i regninger i Mars.

Shit så dyre regninger dere har.

Vi har sånn ca 6-7000 kr i faste utgifter hver mnd!

vi har over 20 000 i regninger hver mnd, mars er det 6000 ekstra for veiavgiften[:'(]
det går fint ann å ha så mye reininger, vi betaler 10 000 på huset og 3000 på bilen hver mnd...

ja, er veiavgiften som tar på her, men vi har alt fra 10 000-15 000 i regninger hver mnd ja..[&:] med to biler (lån på en), David i bhg, pluss at vi har rekkehus med lån OG leie er det ikke særlig vanskelig er jeg redd.. skulle gjerne hatt under 10!!!!!

men det går nok bra jenter, er den verste mnd nå[:)] takk for at dere gidder å høre på sytet!!! [:D]

Kødder du eller....... [&o]
Ny vogn (IGJEEN!!!!![:@]), ny mobil ([:@][:@][:@][:@][:@]), renter og avdrag på leiligheten, strøm, tv, ++++++++
Fint å være arbeidsledig alenemor mnd etter permisjonen er gått ut og mnd før kontantstøtta kommer [8D]

Back
Topp