Regninger

Sweetypie

Forelsket i forumet
Hvem betaler det hos dere? Du eller mannen/samboer? Da tenker jeg ikke på hvem som gir penger til diverse regninger men hvem som holder oversikten over alle regningene, fører budsjett osv..

Eg.

De betales alltid av hans konto.
Jeg overfører stort sett min lille lønn til hans konto[8D]

Han har orden på den biten når han er hjemme, og jeg styrer det når han er på sjøen.

Jeg betaler alle felles regninger. Regningskontoen er kun tilgjengelig fra min nettbank[:)]
Vi deler 50/50 på alle utgifter.

Jeg har oversikt, men vi deler på å betale[:)] Aldri noe fast hvem som betaler hva, bortsett fra de tingene som trekkes automatisk fra kontoene.. Den som har penger betaler[:)] Kunne ikke brydd meg mindre om hvem som betalte hva siden vi har felles økonomi[:)]

Vi bruker den kontoen det er penger på. men er jeg som betaler og har oversikten

Vi har regningskonto som begge setter innpå, men det er i min nettbank den disponeres så da er det jeg som har orden på regningene [:)]

Har vel egentlig litt hver vår oversikt, han blir trekt for huslånet, og tar strøm og forsikring.
Jeg tar småregninger, og barnehage etc.

Har hver vår konto, men har egentlig felles økonomi allikvel.. [:D]

Har avtalegiro på så og si alt [:)] har en felles utgiftskonto vi setter inn penger på, vi vet jo ca hva vi har ut i mnd og setter inn litt mer en det sånn at det blir stående en del tusen ekstra der, det dekker da vann og kloakk, veiskatt eller andre uforutsette ting[:)] Har oversikten begge to.

akuratt nå har vi kun en konto,men hvert vår kort.. men er jeg som betaler og det er jeg som har kontroll på økonomien[:)] men vi deler det alikevell ca 50/50 da jeg får lønn den 20 og han den 1[:)]

Back
Topp