Regninger

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Hvor lenge tar dere vare på regninger (i papirform) som er betalt?

Kommer ann på hva det er, de fleste hiver jeg etterhvert. Men er det på noe fra feks håndverker, elektriker, noe dyrt som er kjøpt til huset osv tar jeg vare på det :)

Her går alt i peisen så fort det er betalt :p Klarer ikke holde styr på sånne ting :p Men kvitteringer tar jeg vare på i en perm :)

Får aldri regninger i papirform:p men da jeg gikk det, kastet jeg de bår de var betalt:p

Kaster når de er betalt :-)

Altfor lenge. Regninger fra 2007 til nå ligger fordelt på 2 permer. Kunne sikkert kasta den som gjelder fra 2007-2010 hvertfall.

Kommer ann på hva det er, de fleste hiver jeg etterhvert. Men er det på noe fra feks håndverker, elektriker, noe dyrt som er kjøpt til huset osv tar jeg vare på det :)

Samme her, de jeg føler er viktige blir satt inn i en egen perm etterhvert. :)

spørs hvilken regninger det er men som oftes blir de kastet med en gang det har gått igjennom hos banken ;)
blir det noe problemer kan man jo lett vise til det som står i nettbanken :)

Har nesten avtalegiro på alt. Kaster de få regningene jeg får med en gang jeg har betalt dem. Aldri opplevd å få bruk for dem heller:P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kaster dem. Har jo tilgang til all betalingsinfoen i nettbanken uansett.

kaster de med en gang de er betalt

Alle regninger blir alfabetisk plassert i forskjellige permer etter hva det dreier seg om; hus, bil, inventar, helse osv.
Jepp, lettere koko og vet det. ;)

Dette hørtes jo greit ut. :)

Jeg har lurt lenge på om det er vits i å beholde betalte regninger, men tar vare på dem sånn i tilfelle. Det er nok ikke nødvendig... Så det Lykke.nr2 sier virket mye greiere og logisk. ;)

Kvitteringer på dyre ting blir alltid tatt vare på!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det jeg skriver regnskap for spares i ti år pga arkiveringsplikten resten blir kastet fort;)

Back
Topp