Regning Rikshospitalet

lenemor

Forumet er livet
Jeg har nevnt før at jeg har fått regning (bare egenandel da..) fra Rikshospitalet for det besøket jeg hadde hos dem for et par uker siden.

Har endelig fått rotet meg til å ringe dem, og jeg skal IKKE betale ettersom besøket var svangerskapsrelatert. Bare sånn at dere vet det (om noen flere skulle få sånne regninger).

Syns det hørtes rart ut at du måtte betale ja..! [:)] Godt å ha oppklart det da iallefall!

ORIGINAL: Ametystia

Så snålt at de ikke klarer å holde styr på sånt.....var til sukkerbelastningstest i går, og DEN var IKKE gratis. Merkelige regler....

rart igrunn.. spurte du også eller? Jeg ringte jo til Rikshospitalet, og det var gjort en feil, så de hadde ikke registrert at jeg var gravid bare...

quote:

Så snålt at de ikke klarer å holde styr på sånt.....var til sukkerbelastningstest i går, og DEN var IKKE gratis. Merkelige regler....

rart igrunn.. spurte du også eller? Jeg ringte jo til Rikshospitalet, og det var gjort en feil, så de hadde ikke registrert at jeg var gravid bare...

Ja, jeg spurte om det ikke var gratis siden jeg var gravid. Men de sa det ikke var det -gikk ikke engang under frikortordningen. Snodig spør du meg...

ja det var merkelig... det er jo så absolutt svangerskapsrelatert... Var det dyrt da?

ja det var merkelig... det er jo så absolutt svangerskapsrelatert... Var det dyrt da?

Neida, det var helt overkommelig: 150 kr [:D] 

det var enda godt... men jeg synes fremdeles at det skulle vært gratis!

Back
Topp