Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk høre fra legen min at det er veldig forskjellig fra lege til lege. Alle må egentlig betale, men de fleste leger er greie og "gjemmer" kostnaden slik at vi slipper. Hun sa at en del leger som var veldig nøye på reglene, og gjerne nye leger som nettopp er utdannet, var veldig nøye på å ta betalt for det som skal betalesHmmm, jeg fikk hele glukosebelastningen gratis pga svangerskap (inkludert drikke). Merkelig at det ikke er likt... Har ikke betalt noe for hverken blodprøver eller sykemeldinger...
Fikk høre fra legen min at det er veldig forskjellig fra lege til lege. Alle må egentlig betale, men de fleste leger er greie og "gjemmer" kostnaden slik at vi slipper. Hun sa at en del leger som var veldig nøye på reglene, og gjerne nye leger som nettopp er utdannet, var veldig nøye på å ta betalt for det som skal betales![]()
Jeg også! Har en lege som bøyer reglene ganske godt for megJaja, får vel bare være glad for at jeg inntil videre har vært heldig da![]()
Hæ! Altså hørt om ganske mye rart men aldri at noen må ut å kjøpe den miksen der selv!Her må jeg dra å kjøpe det sukkervannet til glukosebelastningen selv, på en helsebutikk her![]()
Haha, nei ikke santHæ! Altså hørt om ganske mye rart men aldri at noen må ut å kjøpe den miksen der selv!
Tydelig store forskjeller rundtomkring!
Godt det da om ikke annet.Haha, nei ikke santSyntes det var rart selv, men de har tydeligvis ikke sånt liggende her. Er heldigvis ikke så langt til den helsebutikken da, men er litt rart ja
![]()
Jeg fikk høre at jeg uansett måtte ha betalt for det sukkervannet selv, så sikkert derfor de ikke tar seg bryet med å ha det liggende. Men litt kjipt var det å møte opp på legekontoret, for så å dra til den butikken og så dra tilbake til legekontoret igjenGodt det da om ikke annet.
Også at de har avtale med helsebutikk og ikke apotek
Vi får mange som skal ha ulike undersøkelser på sykehuset og får brev om hva de skal bruke før de kommer som må kjøpes hos oss, men alt som de behøver der får de jo også der![]()