Regner jeg rett?

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Jeg fikk tr på kvelden søndag 24/04. Positive eggløsningstester 11 mai. Tror jeg har en syklus på 31-32 dager. Teller jeg fra den 24.04 og 2 uker etter positiv el test blir det 32 dager. Hva er riktig termin?

Regner jeg fra den dagen el testene var positiv fikk jeg 4 februar. Fra første dag i siste mens og 32 dagers syklus fikk jeg 3 februar.. :p

Jeg fikk tr på kvelden søndag 24/04. Positive eggløsningstester 11 mai. Tror jeg har en syklus på 31-32 dager. Teller jeg fra den 24.04 og 2 uker etter positiv el test blir det 32 dager. Hva er riktig termin?
Jeg fikk også tr den datoen, men har ustabil syklus og aner ikke når el var. Pluss at dette ikke var planlagt :P Men legen har satt meg på 1 februar, de tar utgangspunkt i 28 dagers og sender det til sykehuset. Så endrer de til det som er riktig på oul, sa han ;)

Jeg fikk også tr den datoen, men har ustabil syklus og aner ikke når el var. Pluss at dette ikke var planlagt :P Men legen har satt meg på 1 februar, de tar utgangspunkt i 28 dagers og sender det til sykehuset. Så endrer de til det som er riktig på oul, sa han ;)
Jeg har en syklus på mellom 30-32 dager så jeg holder meg til 4, så kan jeg heller bli satt fram:p

Jeg ble flyttet nesten 10 dager frem sist gang fikk termin 26/1 (og jeg mente den burde vare15/1).... Men ble satt i gang på den terminen jeg mente var rett 15/1... Denne gangen har jeg kontroll og kan vare mer standhaftig hvis de setter den for seint....

Back
Topp