Regner dere hvor langt dere er på vei fra forrige mens eller fra EL?

Rabagast

Blir kjent med forumet
Ja, det evige spørsmålet om hvordan man skal regne... :) Regner dere fra forrige mens eller fra når dere tror/vet EL var?

Jeg regner fra EL selv om jeg ikke er helt sikker. Men har en ganske sterk mistanke om når det var! ;) Føler å regne fra forrige mens vil være feil, siden jeg aldri har hatt syklus på 28 dager, men det er vel det legen kommer til å gjøre?

fertilitetsbehandling med prøverørsmedisiner, uten egguttak, men med kunstig inseminering av sæd. ;-)
I videoen kan du se hvordan prosedyren ser ut ;-)

Ååååååja, da har jeg blitt litt klokere :) og skjønner hvorfor du tar utgangspunkt i det!

Jeg har ikke noe utgangspunkt, da jeg ikke husker når siste mens var og har veldig uregelmessig syklus.. Så da blir det vanskelig :P

Jeg vet når eggløsning og befruktning skjedde så jeg regner fra 9.mai. Er da i følge kalkulator 7+1 i dag. Så får de heller bare flytte meg frem eller tilbake. ☺

Første dag i siste mens. Vi hadde ikke begynt å prøve enda, men sluttet med prevensjon for å snart prøve. Og nå har jeg lært at man kan bli gravid opp til fem dager før eggløsning, hehe :P Jeg trodde vi var innafor mtp å ikke bli gravide, og ble derfor overrasket over positiv test ;)

Vi regner fra første dag i sist mens. selv om vi gjorde det sist jeg var gravid så viste oul at jeg var to uker lengere. Blir spennende å se denne gangen.

Bruker babyverden sin kalkulator og regner fra siste mens med en syklus på 25 dager. Legen regner 28, men det blir uansett ul de går etter så et par dager feil får gå fint de første ukene.

Back
Topp