Regneark for enkel utregning til alle sammen!:)

pudderrosa

Flørter med forumet
Hei alle sammen!

Jeg har lagd et regneark for å enkelt kunne regne ut vekttap. Det er ment først og fremst til laglederene og Lissuz siden det er for hele laget, men om andre er interesserte kan jeg også sende dem det. Eller når jeg tenker over det kan jeg endre på det slik at man kan få et regnark som enkelt regner ut resultatene fra uke til uke med graf!:)

 
Så vanvittig bra, det tar jeg gjerne i mot, tusen takk
 
Med det regnearket trenger i grunn ingen levere inn noe annet enn ny vekt, da den regner ut vekttap og prosenter. Men jeg får ikke sendt det her på melding og har ikke noe sted på nettet jeg kan legge ut dokumenter, så trenger mailadresser.
 
Da har jeg sendt mail til alle...håper det funka!

Dere skriver vekta til deltakerene i hhv det rosa og turkise feltet, og det er det eneste dere trenger å gjøre :)
 


pudderrosa skrev:
Da har jeg sendt mail til alle...håper det funka!

Dere skriver vekta til deltakerene i hhv det rosa og turkise feltet, og det er det eneste dere trenger å gjøre :)


fant ut av det alikevel :p
 
Da har jeg endelig fått tid til å lage et ark beregna på enkeltindivider, med oversikt i både %, kg og diagram. Er bare å sende mailadressen til meg på PM så kan jeg sende dette til de som vil ha.



 
Back
Topp