Regne ut IKM

**Snøkrystall**

Betatt av forumet
Sist syklus: Sterke EL smerter 25 og 26 august. Mens 5.sept.

Denne syklusen: Sterke EL smerter 22 og 23 sept. Når forventer jeg mens då? Stemmer det med 3 okt?

Er her inne å sniker litt jeg, hehe.... :)
Jeg hadde EL 24.sept og skal ha mensen ca 8 okt. Jeg har regnet med 26 dagers syklus. Men har du "normal" syklus, skal du vel ha mensen ca samtidig som meg :-)

~*lykkeprøver*~ skrev:
prøv eggløsningskalkulatoren her inne, den er det god hjelp i når man er usikker ;)
Fant ikke denne... :)

~*lykkeprøver*~ skrev:
prøv eggløsningskalkulatoren her inne, den er det god hjelp i når man er usikker ;)

~*lykkeprøver*~ skrev:

siljegulli skrev:
Jeg hadde EL 24.sept og skal ha mensen ca 8 okt. Jeg har regnet med 26 dagers syklus. Men har du "normal" syklus, skal du vel ha mensen ca samtidig som meg :-)

Tror jeg har 29 dager syklus med 11 dager mellom el og mens.. Virker det som.. Bør jeg forsatt vente med å ta test 14 dager etter el, eller kan jeg ta den 11 dagen?

^rosalill^ skrev:

siljegulli skrev:

Tror jeg har 29 dager syklus med 11 dager mellom el og mens.. Virker det som.. Bør jeg forsatt vente med å ta test 14 dager etter el, eller kan jeg ta den 11 dagen?

Da skal du kanskje ha mens 29 dager etter forrige mens? Hvis det er syklusen din...

Back
Topp