Regne termindato

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Ifølge mine beregninger er jeg 6+3 nå. Utifra at første dag siste mens var 5 januar.
Men så er det noen som sier at det er feil.

Så da spør jeg her, noen som kan regne ut termin for meg? Jeg hadde som sagt første dag siste mens 5 januar. Men hadde samleie 21 dager etter første dag mens og ble da gravid. Min syklus har ligget på 30 til 33 dager.

Takk for alle hjelp[emoji5][emoji5]

Jeg får frem termin 22.okt på deg når unnfangelsen var rundt 26januar. 5+3?
Jeg hadde sist mens første dag 30desember, 35dg syklus og får termin 16 okt.

Jeg fikk 19. oktober på deg med utgangspunkt i 32 dagers syklus. Vi er nesten likt, jeg hadde siste mens 2. januar og lang syklus. Var på TUL sist uke og trodde jeg var 6+1, men legen satte meg en uke tilbake pga. lang syklus :)

Skal på ul til fastlegen 2 mars. Han regner første menstruasjonsdag, blir spennende å se hva "sluttresultatet" blir [emoji178]

Min lege bekreftet min utregning i går :) 6+2 i dag, men i papirene mine så skrev hun ned 7+3 som er menstermin [emoji4]

Jeg har fått disse termindatoene med unnfangelsesdato og Mens dag.

12. Okt
14. Okt
15. Okt
18.okt
21. Okt
23. Okt.

Da har jeg brukt forskjellige kalkulatorer jeg har funnet på nett, samt 3 gravid applikasjoner. Tror jeg bare skal vente å høre hva legen sier og ul på sykehuset

Jeg har fått disse termindatoene med unnfangelsesdato og Mens dag.

12. Okt
14. Okt
15. Okt
18.okt
21. Okt
23. Okt.

Da har jeg brukt forskjellige kalkulatorer jeg har funnet på nett, samt 3 gravid applikasjoner. Tror jeg bare skal vente å høre hva legen sier og ul på sykehuset
Lurt! De vet best ;)

Back
Topp