Regne termindato/ uker

Chris10

Blir kjent med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei dere!
Syns det er litt vrient å bestemme meg for hva som blir riktigst. Jeg hadde første dag i siste menstruasjon 10 mai. Men jeg vet unnfangelse var 28 mai (eneste dagen vi hadde sex). Har ganske lange sykluser, ifølge clue-appen er de 36 dager. Gjennomsnittlig er det ca 35 har jeg regnet meg frem til, noen ganger 28 dager, andre ganger 38. Så hbis jeg går ut fra 10 mai og 36 dager for jeg 5+2. Går jeg fra unnfangelse og 36 dager får jeg 5+5. Hva er riktigst?:nailbiting:

Selv om du hadde sex den dagen, er det ikke sikkert svømmerne kom frem før 1-2 dager etterpå uansett.
1 uke fra og til har ikke sånn veldig mye å si. Jeg ville gått ut ifra 5+2 frem til OUL. 3 dager betyr så og si ingenting. Men tenker det er bedre å tenke du er kortere på vei, og blir satt frem enn motsatt

Ville sagt motsatt..at du var lengst mulig på vei :laughing002 på den måten får til tidligere time til oul, passerer uke 12 raskere og kan senke skuldrene raskere..

Til syvende og sist til de nesten garantert endre termindatoen uansett på oul...it's just the way it is..:whacky024

Vi er så ulike der, men jeg tenker også som blåbær20 at ett par dager frem minsker vente tiden til uke 12.

Ser når jeg bruker de ulike terminkalkulatorne så får jeg opp til fire dager ulikt på termin datoen. Ikke så lett å bli klok på dette:dance008

Back
Topp