Regne eggløsning etter lh stigning eller peak?

Emfi

Glad i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Skal man regne eggløsning 24-36 timer etter når den begynner å stige, første positive eller når den er sterkest?
 
Det samme lurer jeg på.. mener å ha lest at eggløsning kan være allerede når eggløsningstesten er på peak :bored: Mens andre sier det skjer 24-48 t etter peak..
 
Derfor testa jeg fire ganger om dagen når den begynte å bli veldig høy , typ 0,7-8 ish . Av og til fikk jeg positiv kl 7 på mårran og andre ganger kl 23 på kvelden . Så da visste jeg at det ville skje iløpet av døgnet på meg . Så de timene var litt viktig i starten når jeg begynte å teste .
 
Jeg slipper å regne. Jeg har monitor. Når den slår ut på max. Da er saken grei. 14 dager. Den holder tellingen og sier ifra
 
Kan Clearblue eggløsningstest slå ut falsk positiv 2 uker etter spontanabort? Jeg mistet for 2 uker siden og har sluttet å blø for flere dager siden. Gyno og lege har gitt meg tommel opp til å prøve igjen så fort jeg sluttet å blø. Tok eggløsningstest i dag og den viser smilefjes. Er det pga jeg fortsatt har graviditets hormoner i kroppen? Eller har jeg faktisk eggløsning nå? Uansett, blir det et forsøk på befruktning i dag. Det verste som kan skje er at jeg får meg et ligg. Haha :laughing002
 
Back
Topp