Regndresser

Ruby Gloom

Elsker forumet
I og med at jeg bor i Bergen, og været begynner å bli mildere og våtere nå, så trenger jeg nye regnklær til jenta mi på 2.

Jeg har helst lyst på en regndress, i stedenfor todelt, og har sett en på Sparkjøp til 279, som ser lovende ut.
Er det noen som har erfaringer med denne, eller vet om noen andre rimelige og gode dresser som bør vurderes?

Hun er ganske aktiv og leker i sandkasser og på sklier og trenger noe som tåler litt.

Håper dere kan hjelpe [:D]

jeg jobber i bhg, og liker ikke de dressene til barna. ofte er det jo sånn at man f eks kun trenger regnbuksa for der er kanskje litt vått i gresset, men er fint vær ellers. da må jo jenta de traske rundt i en hel sånn regndress. 

ville mye heller kjøpt en reima vår/høstdress da. de er mer vanntette enn regntøy samt at det puster MYE mer.

barnihagen.no har salg nå.
så kan du heller kjøp en regnbukse (f.eks bamse fra lindex. anbefales) som hun kan ha ved siden av.

Nå er det salg på Stormberg, så jeg kjøpte en heldress (LekeTøy) til den nette sum av 99,-!
Har todelt også, men kjøpte denne heldressen i stor størrelse.
Til den prisen er det verdt det uansett [:)]

ORIGINAL: Imogene

Nå er det salg på Stormberg, så jeg kjøpte en heldress (LekeTøy) til den nette sum av 99,-!
Har todelt også, men kjøpte denne heldressen i stor størrelse.
Til den prisen er det verdt det uansett [:)]

Det må jeg sjekke ut, det høres interessant ut [:D]

Og takk for svar, jeg ser jo det argumentet på varmere/mindre våte dager,selvfølgelig. Men siden hun ikke går i bhg, så er vi jo sammen hele tiden, så om det er varmere og mindre vått en dag kan jeg jo selvfølgelig ha med en regnbukse i vesken.[:)]

ORIGINAL: prinsessemamma87

ville mye heller kjøpt en reima vår/høstdress da. de er mer vanntette enn regntøy samt at det puster MYE mer.

barnihagen.no har salg nå.
så kan du heller kjøp en regnbukse (f.eks bamse fra lindex. anbefales) som hun kan ha ved siden av.

Sign. Småen snorkler i dammene, og har han på seg reflex regnklærna sine blir han søkkvåt, har han på reimavår dressen er han tørr[:D]

Back
Topp