regndress fra europris? -erfaringer?

råsadåsa

Forelsket i forumet
noen som har regndress fra europris?

fikk tips om den. koster 300. er foret med fleece (tror jeg)

er disse gode? [:)]

Jeg vet ikke, men det er halv pris på regndress på sparkjop i dag, og den er helt grei synes jeg.125 kroner.

ORIGINAL: Selisabeth

Jeg vet ikke, men det er halv pris på regndress på sparkjop i dag, og den er helt grei synes jeg.125 kroner.

Den har vi også [:)]

hmm på nettbutikken også? finner ikke [&o]

ORIGINAL: råsadåsa

Fant den ikke til halv pris på nettbutikken jeg heller.
Skulle gjerne hatt en til [:)]

ORIGINAL: Shygirl

Fant den ikke til halv pris på nettbutikken jeg heller.
Skulle gjerne hatt en til [:)]

Prøv å legg den i handlekurven så kommer den opp til halv pris

I see [:D]
Thanx [:)]

her har ungene hatt den fra sparkjøp som vi har vært fornøyd med,samme som den fra ellos

noen som har regndress fra europris?

fikk tips om den. koster 300. er foret med fleece (tror jeg)

er disse gode? [:)]

helt geniale, mini arvet noen, jeg liker dem kjempegodt, varme å goe, bevegelige, å ikke minst tørre er de etterpå og :)

Jeg har den, den er suuuper! Snuppa rulla seg i søle første dagen vi brukte den, og var like varm og tørr etterpå. God dress når det er for kaldt til vanlig tynn regndress, men for vått for vinterdress. 

eg har 2 stk av den dressen fra europris.å de virker så di er gode[;)] har ikke testet den ud i sjikkelig regnver,mn fynker når de er blaud å sjittent ute.sønnen min bruker  den i b.hagen og.

ser dessuten i tilbudsavisa til europris at den nå koster 149..[:D]

Back
Topp