Regnbuekake

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Hva er din oppskrift ? Og hvor kjøper du konditorfarge ? :)

Har ingen oppskrift, men når jeg trenger konditorfarge kjøper jeg det på Jernia

Jeg har kun laget det engang og da brukte jeg en oppskrift fra matprat.
Konditorfarge betiller jeg på kakeboksen.no

Med wilton får du sterkest og beste farge!

Lagde regnbuekake i fjor, kjøpte farge på Cakas. Veldig lite farge som skulle til.
Lagde med bunn med mandelessens, og hvit sjokoladefrosting. Fra detsoteliv.no - var ikke superhappy med mandelsmaken egentlig. Men sjokoladefrostingen smakte kindersjokolade :D

20140220_085225_zpskud9hbjw.jpg

Lagde regnbuekake i fjor, kjøpte farge på Cakas. Veldig lite farge som skulle til.
Lagde med bunn med mandelessens, og hvit sjokoladefrosting. Fra detsoteliv.no - var ikke superhappy med mandelsmaken egentlig. Men sjokoladefrostingen smakte kindersjokolade :D

Så kul kake!!!

Bare et tips, hvis du lager røra fra bunn, så vær varsom med eggeplumma, den er gul. Jeg skulle lage 17.mai kake, men da ble blåfargen grønn og det røde ble lollipopp og det hvite ble jo gult da :-P så ligna et flagg fra Afrika, ikke Norge ;)

Da hadde jeg brukt fargene fra Jernia :)

Bare et tips, hvis du lager røra fra bunn, så vær varsom med eggeplumma, den er gul. Jeg skulle lage 17.mai kake, men da ble blåfargen grønn og det røde ble lollipopp og det hvite ble jo gult da :-P så ligna et flagg fra Afrika, ikke Norge ;)

Da hadde jeg brukt fargene fra Jernia :)
Trenger man ikke lage røre fra bunn? :p

Nice :-) sånn vill eg og laga

Back
Topp