Regn

Real

Gift med forumet
Hva gjør dere med de små når det regner ute?

Her krabber vi rundt sammen, leker, spiller musikk, piano, ser litt tv og sover litt. Skal ut en tur etterpå, for vi skal til legen en tur. Men det blir fort litt kjedelig syns jeg.

Har dere andre tips til hva man kan finne på?
 
Krabber og leker. Mens minsten sover tar jeg en liten rydderunde/vaskerunde. ellers drar vi på besøk til venner eller triller tur. Er på babykafe en dag i uka og barseltreff en dag i uka. Har også en oldemor og oldefar som vi besøker. Synes dagene flyr og snart er permisjonen over...
 
Jeg syns også at dagene flyr, så helt ok med noen innedager også altså, men merker at man må bli litt mer kreativ med hva en skal finne på fremover. Vi er på babysang 1 gang i uka også barseltreff annenhver uke.
 
Jeg gjør vel som andre dager egentlig? Er ute å triller med regnhyre på vogn, hund og mams:) har jo fin regndress til knøtt så om han er våken er vi gjerne ute litt rundt om på gården.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg gjør vel som andre dager egentlig? Er ute å triller med regnhyre på vogn, hund og mams:) har jo fin regndress til knøtt så om han er våken er vi gjerne ute litt rundt om på gården.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ja hadde jeg enda hatt regndress til a.. Har ikke funnet noe i så liten str før nå, så nå har jeg bestilt det. Da er det ingen undkskyldning selv om det regner :)
 
Ja hadde jeg enda hatt regndress til a.. Har ikke funnet noe i så liten str før nå, så nå har jeg bestilt det. Da er det ingen undkskyldning selv om det regner :)
Ja en er virkelih unnskyldt når en må ha regnøy i 62:p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Vi trille endel ut å e i bassenget litt. Når vi e heim så ligg vi på golvet å prate, les litt i billedbøker, tar opp ulike ting/leker å fortelle ka d hete, male å d blir masse søl :) Ellers så søv lillemor masse på dagtid å da gjør æ superkjedelige ting som husarbeid :p
 
Back
Topp