Regn og regntøy i bhg.

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Her drypper det litt ute nå, men er godt og varmt. Ca 20 grader tenker jeg.

Ungene får gå uten regntøy, det blir så varmt og klamt

Hadde du som forelder reagert på det?

Jeg synes det høres flott ut jeg. Vi bruker ikke regntøy, nettopp fordi han blir klam og svett i det uansett temperatur. Vi bruker skall bekledning istedenfor.
Her har det regna mye i dag, men varmt, så om de har hvert ute, har han hatt skalltøy tenker jeg

Min er 1,5, og sitter mye i sandkassa eller andre steder, så hvis det er vått foretrekker jeg at han har på regnbukse.

Jeg hadde blitt glad.

Har hengende pustende tøy som tåler vann i bhg. Hentet henne likevel o lånt oljetøy.

Jeg hadde blitt glad.

Har hengende pustende tøy som tåler vann i bhg. Hentet henne likevel o lånt oljetøy.

Om det bare drypper så hadde jeg ikke reagert :) Min koker i regntøy...
Bruker mye regnbukse der jeg jobber viss det er vått i gresset eller er dammer, men de går mye i genser eller vanlig jakke viss det ikke regner mye.

Jeg gikk selv i kortbukser og singlet selv om det dryppet jevnt i dag. Ikke veldig mye regn.

Men var i grunnen bare deilig [emoji4]

Jeg hadde bare reagert positivt, det er bare moro for barna å ha på vanlige klær når det er god temperatur. I bhg hennes er de dessuten flinke til å skifte til tørt tøy slik at de ikke blir gående våte og kalde.

Synes også det høres fint ut:) jeg synes det er vanskelig selv å bestemme klær;)

Høres ut som en god vurdering [emoji1319] Jeg er sterkt imot regntøy om sommeren med mindre det er skikkelig regn og kaldt, sånn at man blir kald og våt.

Jeg hadde bare blitt glad ;-)

Har hentet en gjennomsvett unge mange ganger de siste ukene. Denne uka gikk de på tur i parkdress og tykke luer, i 17-18 grader, fordi det var noen skyer ute.

Kanskje greit med regnbukse om de sitter mye og det er veldig vått i gresset/sandkassa da. Eller bare skifte etterpå.

Back
Topp