regler ved salg av hus?

VilSåGjerne

Forumet er livet
med tanke på persienner, gardinstenger og lamper vi har engt opp som henger ned fra taket........... skal dette være igjen når vi skal flytte???ller kan eg ta det med meg???(hadde vært fint[:)])

Alt som er fastmontert skal følge huset ved salg. Men sånn som henge lamper,vegglamper, litt dyrer gardinstenger kan man ta med seg.
Vi skrudde ned periennene før vi hadde megler og takstmann på besøk, så de følgte da ikke med. Også fikk vi lov til å ta med rullgardina på barnerommet, var sånn barnslig motiv og hun som flytta inn var ung og ingen barn i nærmeste fremtid

oki takk for svar.
e jo ikke d at gardinstengene er syre men blir fort mye penger når man må ha alt nytt.
har fire persienner oppe i stuen som koster 600 kr stkk........ så e jo litt penger.....

ORIGINAL: VilSåGjerne

oki takk for svar.
e jo ikke d at gardinstengene er syre men blir fort mye penger når man må ha alt nytt.
har fire persienner oppe i stuen som koster 600 kr stkk........ så e jo litt penger.....

Ja det er kjiipt.. De sa til oss når vi overtok huset at alle de "eksklusive" lampene osv kunne en ta med. Og her har de tatt med ganske så mye..... Var kun gardinstenger på 1 rom! De har vist brukt liftgardiner ellers som de også har tatt med + festene![:'(]

Men forhåpentligvis er det jo nye gardinstenger og persienner der dere flytter. Syntes egentlig den regelen er litt tett jeg! For en kjøper jo forskjellig etter hver sin smak! Og er ikke sikkert neste eier har samme stil liksom.. Er jo bare å henge opp nye over de gamle "spikerhullene"...

for i nye huset vårt e jo det gammle kirstenger sånne kvite ekkle hehehe=) får høre med advokaten no når vi skal skrive under papirene[:)]så vi ikke gjør noe feil[:D]

Back
Topp