Regler i slankekrigen LES DETTE DERE SOM SKAL VÆRE MED!!

mari1976

Elsker forumet
I morgen starter krigen opp. Vi skal ha 9 uker tilsammen inkl finaleukene. Foreløpig er det ca 10 stk som er meldt på, så det ser ut til at det bare blir 2 lag.
Denne gangen prøver vi å gjøre det slik at de som ikke oppdaterer går selvsagt automatisk ut, men laget kommer IKKE automatisk på sisteplass. Vekten til den/de som ikke oppdaterer skal være med i totalvekten på laget den uken de ikke oppdaterer, men fjernes uken etterpå.
Den personen som har gått ned minst på det laget som har minst vektnedgang OGSÅ ryker ut av krigen. Dette for at de som eventuelt ikke oppdaterer, ikke skal ødelegge så mye for de andre på laget.
Fristen for å sende inn vekt til lagleder er kl 19. Innen kl 20 skal alle laglederne ha sendt inn ukens vektnedgang samt den på laget som har gått ned minst og mest.
Reglene for finaleukene blir nok noe ala slik det har vært tidligene, men vi får ta det etter hvert som vi ser hvor mange som er igjen.
Mange av dere har allerede sendt meg vekten sin siste uken, denne vil jeg bruke til å dele inn lagene. I tillegg må alle veie seg i løpet av morgendagen eller lørdag, også gi denne vekten til den laglederen de får. Det er denne vekten som blir startvekten i krigen. Første man som må forlate krigen blir allerede fredag om ca 1 uke (altså den 27. april).

Dere som enda ikke har sendt meg vekten sin, husk at fristen er i morgen kl 19. Etter det blir lagene delt inn!
 
Nå når det ikke ser ut til at vi blir fler enn 14, så kan vi kanskje sette opp hvor mange som går til semifinalen? Når disse 7 første ukene er over så er jo vi max 7 stk igjen, og enda færre om noen ikke oppdaterer... Så kanskje det bare burde være sånn at alle som "overlever" går til semifinalen? Også pluss 1 eller 2 fra Wild Card?
 
Men det er jo uansett viktig at laget gjør det bra :) For da kan man hjelpe de på laget som har en dårlig uke :)
 
Back
Topp