Regler for utfordringene

Jeg oppdaget fort at jeg har ikke sjangs på armhevinger, jeg må ta dem på kne. Derved teller de ikke. Men jeg skal ta dem slik likevel, det var knalltungt siden armene mine ikke eier styrke. Så da får jeg begynne sånn som trening.

Kan de ikke telle forde a? Armheving er armheving i mine øyne.. Du blir jo sterkere ved å trene slik.. :)
 
Jeg oppdaget fort at jeg har ikke sjangs på armhevinger, jeg må ta dem på kne. Derved teller de ikke. Men jeg skal ta dem slik likevel, det var knalltungt siden armene mine ikke eier styrke. Så da får jeg begynne sånn som trening.
Lurer litt på om vi burde la de gjelde fra knær jeg. Ta det opp i fellestråden kanskje..
 
Dersom de gjelder på kne, så gjerne for meg. Jeg skal i alle fall ta dem sånn. med håp om å etterhvert klare EN vanlig, i kveld var det dønn umulig (Jeg hadde jo vel og merke tatt de tre andre øvelsene først da, men jeg vet jo at jeg ikke har klart det på årevis)
 
Dersom de gjelder på kne, så gjerne for meg. Jeg skal i alle fall ta dem sånn. med håp om å etterhvert klare EN vanlig, i kveld var det dønn umulig (Jeg hadde jo vel og merke tatt de tre andre øvelsene først da, men jeg vet jo at jeg ikke har klart det på årevis)
Vi lar de telle fra knær ;)
 
Vi lar de telle fra knær ;)
Puh! Meiner vi har gjort det slik i tidlegare krigar og.

Viss vi har nokon sterke damer her som får til å ta dei på tærne er det jo sikkert lurt om dei gjer det kanskje, men at alle tar dei sånn som ein får til? Tærne er bedre enn knærne, men knærne er bedre enn ingen?
 
Den som klarer tær må gjerne det. Jeg klarer det ikke.
 
Etter offisielle anbefalinger mener jeg det er grønnsaker vs frukt og bær, sånn at jeg regner bær som "frukt"
 
Men slik som når vi mister 2 fra laget når de ikke leverer til tide, blir fortsatt utfordringspoengene og %nedgangen delt på 8 da, eller oss gjenværende 6?
 
Men slik som når vi mister 2 fra laget når de ikke leverer til tide, blir fortsatt utfordringspoengene og %nedgangen delt på 8 da, eller oss gjenværende 6?

De blir delt på alle som var på laget når uka starta. Altså 8 i dåka tilfelle. De har vært en del av laget helt frem til i dag. Poenge de har jobba for teller også med hvis de har levert de :)

Og prosent nedgang blir rekna som ingen endring altså 0% :)
 
De blir delt på alle som var på laget når uka starta. Altså 8 i dåka tilfelle. De har vært en del av laget helt frem til i dag. Poenge de har jobba for teller også med hvis de har levert de :)

Og prosent nedgang blir rekna som ingen endring altså 0% :)
Da skjønner jeg :) ble bare litt overrasket over resultatet etter hva jeg tenkte det skulle bli, men da skjønner jeg hvorfor :)
 
Da skjønner jeg :) ble bare litt overrasket over resultatet etter hva jeg tenkte det skulle bli, men da skjønner jeg hvorfor :)

Ja, det e alltid en liten bakdel med det når noen ryker. Og spesielt når det e flere som ikke leverer. Derfor må alle huske å levere vekt og poeng i tide :D men alltid noen hver uke :/
 
Når jeg spiser en hel pose med wok-grønnsaker (500 gram) hvor mange av 5 om dagen teller den for? :p
 
Også lurte jeg på en ting til. Jeg tok keisersnitt for 7 mnd siden så magemusklene mine er ikke helt tilbake enda. Jeg lurte på om det er greit å ta planken på knærne og om jeg ikke klarer å stå hele tiden på tærne?
 
Også lurte jeg på en ting til. Jeg tok keisersnitt for 7 mnd siden så magemusklene mine er ikke helt tilbake enda. Jeg lurte på om det er greit å ta planken på knærne og om jeg ikke klarer å stå hele tiden på tærne?

Det står på utfordringa at du kan ta de fra knærne.. :)
 
Når jeg spiser en hel pose med wok-grønnsaker (500 gram) hvor mange av 5 om dagen teller den for? :p

Du skal spise ikke mer enn tre av hvert slag, så hvis du har spist tre grønnsaker så kan du spise to frukt. Jeg ville sagt at 500 teller som fem, men siden du også må ha to frukt så kommer bare de som bonus? :)
 
Back
Topp