Regler for utfordringene

Når det e medisinske grunner syns eg det går heilt fint for min del.

Og frokost tenker eg kan være så masse. Folk skal kunne spise det som passer inn i kostplanen deira. Og om det e en gullerot, et eple eller knekkebrød, so har ein hvertfall ete nåke :)
Supert, takk skal du ha. Eg står opp og tar medisin 7.15, og leverer ungane på skulen 8.15. Så eg pleier å ete i bilen på veg til jobb etter levering. Wohoo, då kan eg og få frukostpoeng!
 
Håper du blir frisk raskt da :) ikke noe særlig å være syk.

Nei, det blir kvitere og kvitere baki der. E redd eg må ha meg en tur te legekontoret i måro og fått tatt en crp. Virker som det er streptokokker i halsen igjen :( hadde det rett før jul også.
 
Nei, det blir kvitere og kvitere baki der. E redd eg må ha meg en tur te legekontoret i måro og fått tatt en crp. Virker som det er streptokokker i halsen igjen :( hadde det rett før jul også.
:( :( Høres ikke noe godt ut!
 
Teller denne som 1 av 5 om dagen? :)
 

Vedlegg

  • 1423143383566.jpg
    1423143383566.jpg
    52,7 KB · Visninger: 19
Det bør den.
 
Teller denne som 1 av 5 om dagen? :)

Jeg kunne funnet på å telle den som flere enn 1 :p Står ikke på den hva de mener den skal telle som? :) Vet at det står feks. "inneholder 3 av 5" på noen typer :)
 
Sikkert et super teit spørsmål, men er egg godkjent på den kjøttfrie dagen?Så noen nevnte vegetar- og selvom egg ikke er direkte kjøtt, så kommer det fra høna, og vet mange vegetarianere ikke spiser egg:p
 
Sikkert et super teit spørsmål, men er egg godkjent på den kjøttfrie dagen?Så noen nevnte vegetar- og selvom egg ikke er direkte kjøtt, så kommer det fra høna, og vet mange vegetarianere ikke spiser egg:p
Valgt å klassifisere det som kjøttfri dag, og egg er jo ikke kjøtt :) Melkeprodukt kommer jo fra kua, men tillater det også :)
 
Jeg oppdaget fort at jeg har ikke sjangs på armhevinger, jeg må ta dem på kne. Derved teller de ikke. Men jeg skal ta dem slik likevel, det var knalltungt siden armene mine ikke eier styrke. Så da får jeg begynne sånn som trening.
 
Back
Topp