Er halspastiller (curamed, repsils, ikke doc) regna som snop?
I de forje krigene har vi godkjent de om man er syk, men ikke om man bare tar de på gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er halspastiller (curamed, repsils, ikke doc) regna som snop?
Begynnende syke er innafor, altså?I de forje krigene har vi godkjent de om man er syk, men ikke om man bare tar de på gøy![]()
Er det maxgrense på poeng på trening? Så om man trener i 3t så vil man få 180 poeng? Eller er det maxgrense på 60 poeng per dag?
Måtte bare dobbelsjekke, kunne ikke se at det sto noen plassIngen begrensning denne uka. Men det kan jo bli det i andre uker. Er bare å følge tekstene som blir lagt utvarierer fra uke til uke
![]()
Noen som vet om alle øvelsene under utfordringen uke 2 kan tas hvis man har delte magemuskler?![]()
Om det er en medisinsk grunn (eks delte magemuskler) som gjør at den ene øvelsen ikke kan tas så synes jeg det men selvfølgelig ikke om det bare er fordi man ikke liker øvelsenHvordan gjør man det hvis man ikke kan ta alle øvelsene på challengen? Kan ta 3 av 4 liksom.. Kan jeg ta den ene to ganger og få full score?
Kan jeg spørre hvorfor saltede nøtter ikke er lov?![]()
Hvordan gjør man det hvis man ikke kan ta alle øvelsene på challengen? Kan ta 3 av 4 liksom.. Kan jeg ta den ene to ganger og få full score?
Om det er en medisinsk grunn (eks delte magemuskler) som gjør at den ene øvelsen ikke kan tas så synes jeg det men selvfølgelig ikke om det bare er fordi man ikke liker øvelsenHva synes krigleder?
![]()
Hehe. Kopierte det fra en tidligere tråd :/ hihi. Tatt det vekk no.syns det kan være lov. Nøtter e jo sunt sånn egentlig
i moderate mengder hvertfall
![]()
Buhuuu, det skulle jeg spurt om før mannen spiste opp alle cashewnøttene.![]()
Våknet opp på søndag og hadde så lyst på boksen som stod på benken.
![]()
Om det er en medisinsk grunn (eks delte magemuskler) som gjør at den ene øvelsen ikke kan tas så synes jeg det men selvfølgelig ikke om det bare er fordi man ikke liker øvelsenHva synes krigleder?
![]()
Enig med deg venessiela. Hvis det e medisinsk grunn for det kan ein ta de andre 3 og utelukke den som ikke bør taes![]()
Hehe. Jafår be han gå å kjøpe nye til deg
![]()
Enig med deg venessiela. Hvis det e medisinsk grunn for det kan ein ta de andre 3 og utelukke den som ikke bør taes![]()
Hva om man selv finner en alternativ øvelse dersom man ikke kan gjøre en av de?